2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
سلام بچه ها خوبین. ..??? ....زهره جان و نورا جان من مدیریت قرار میشم،،هفته آینده خوب بییییید؟.europa passage؟.
زیاد رو ادم ها حساب باز نکن....یه روز با امضای خودت حسابت رو خالی میکنن...!
ما اول آلمانی ازدواج کردیم بعد از ٣سال میخواستیم بریم ایران، چون بچه داشتیم و میخواستم باهم ایرانگردی کنیم رفتیم ایرانی هم ازدواج کردیم، اگر الان بود حاضر نبودم ایرانی ازدواج کنم..
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پار میدا جونن من تجربه تو طلاق دارمممم به امثال یکی از فامیلم و یکی هم از دوستای صمیمیم که وقتی المانیشون بر طبق شرایط خودشون ازدواج میکنی به همون شرایطم جدا میشی با چیزی که داشته باشی نصف نصف میشه .

دوستم وقتی جدا شد ب دادگاهه گفته بود در مورد مهریه و ... این چیزا گفت باید برین محضر خود ایرانیهاا حل کنین . ما از این چیزا رو قوانینش نمیدونیمم... المانیش که جدا شدننن اونم یه 3 سالی طول کشید چون یه طرفه بود .

ولی همینم که ملیکا جون گفتت . وقتی جدا بشت توافقی باشه بعد 1 سال تمومه حداقل باید جدا از هم زندگی کنن.

ولی میپرسم دقیقا باز میام بهت میگمممم ولی اینو من میدونم که عقد المانی با ایرانیش جداست.

پارمیدا جون اره منم یه وقتها میگم کاشکی ایرانم قوانین اروپارو داشت که ادم اول باهم زندگی کنن بعد ببینن میتونن کنار بیان بعد ازدواج کنن . ازدواج ایرانی هم اشتباه محظه که دیگران واسمون در نظر بگیرن ولی خبب خدارو شکر شوهرامون خوبن دی

سارا جون همین که ملیکا میگه درستهه .

منم ایرانی ازدواج کردم ولی المانی رو نه چون مدارکمون به همون ازدواج المانی هم قبول کردن یعنی در واقع ازدواج المانی هم روش حساب کردن دی.



.
یکی از قانونااشون برای پاس اینه که یکی از والدین آلمانی باشه، (پاس آلمانی داشته باشه )، بچه هم پاس میگیره، ولی از قانونهای دیگشون خبر ندارم پسر من فقط پاس آلمانی داره
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
بچه ها شما چندوقت طول کشید تا زبان آلمانیو فول شدید؟

به نظرتون من چند وقته میتونم یاد بگیرم؟

شوهرم داره به صورت فشرده کلاس میره.هر روز هفته روزی 4 ساعت.که 10 ماه طول میکشه که مدرک B2 بگیره.

آلمانی زبان سختیه نه؟
دلتنگــــــــم .... دلتنگ آنچه که میتــــوانست باشد و حالا نیـســـــــــت....
سارا جون آره ایرانیم

آخه شوهرم میخواد دانشجویی بیاد اونجا و بعدشم کار پیدا کنه . باید زبانش عالی باشه

دلتنگــــــــم .... دلتنگ آنچه که میتــــوانست باشد و حالا نیـســـــــــت....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز