سلام به همه برو بچ از همه جا
سلام مخصوص هم به دوستان هامبورگی
پارمیدا جون تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



امیدوارم همسریت هم زودی بیاد پیشت
رکسانا جون چطوری با قند عسلت ماشالله خیلی با نمکه عکس دانیال
نه خانمی سر از celle در نیاوردم اما میخواستم بدونم چه جور شهری تا حالا اونجا بودی ! ایرانی داره توش !
نورا جون مواظب باش زود زود خوب بشی
به به ملیکا انجمن بانوان مقیم هامبورگ میزنبم سه تایی هم میشیم سران انجمن ههههه
بقیه هم خوب باشید هر جا هستین
حاضری امروزم هم زدم