2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ممنون مامان سام سامینا...........ولی چرا بعد از 1ماه نامه دادن که رسیده؟ چرا به جای این نامه نگفتن که همسرم انجا بره اداره اقامت و مدارک ارائه بده؟؟؟؟؟ اخه باید حتما تا ماه دیگه در ایران به ما جواب بدن..... اخه این قدر عجله دارم بدونم که ویزا می دن یا نه به خاطر اقامت ایرانی بچه ام است برای این قدر هول دارم
راستی...پارمیدا جون...تولد مبارکککککککککک.........ببخشید این قدر نگران جواب ویزا بودم که یادم رفت تبریک بگم.....دعا کن به ما ویزا بدن بیاییم همسایه شما بشیم.....ان شالا تو هم تا ان وقت برمی گردی المان
merci merci, boos be hamatoon.

sarakhanoomi joon, har joftesh, va ta mard mehrieh zano pardakht nakoneh, talaghe almani soorat nemigireh... yani aval marahel irani bayar releh beshe ta almani betooni talagh begiri.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
Fatmia jan negaran nabash azizam, miad visatoon... khob inha az tamame marahel kar etela midan, mikham ke khialetoon rahat bashe ke madareketoon gom nashodeh o bedasteshon resideh o dar hale barresi hast.... yani dar hale anjame karhatoonan.... negaran nabash
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام به همه برو بچ از همه جا
سلام مخصوص هم به دوستان هامبورگی

پارمیدا جون تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امیدوارم همسریت هم زودی بیاد پیشت

رکسانا جون چطوری با قند عسلت ماشالله خیلی با نمکه عکس دانیال
نه خانمی سر از celle در نیاوردم اما میخواستم بدونم چه جور شهری تا حالا اونجا بودی ! ایرانی داره توش !

نورا جون مواظب باش زود زود خوب بشی

به به ملیکا انجمن بانوان مقیم هامبورگ میزنبم سه تایی هم میشیم سران انجمن ههههه

بقیه هم خوب باشید هر جا هستین
حاضری امروزم هم زدم
سلام

مرسی زهره جون،

من نزدیک Celle بودم چون همسری فوق لیساانسشو Suderburg گرفت.نزدیک اونجا بود،ما هم میرفتیم.

شهر قشنگیه خیلی کوچیکه .مردم مهربونی داره. ایرانی من ندیدم
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
بچه ها میشائیل نیاورانی اومده بود آلمان رفتین شما؟ کلن اومده بود یک شب ایرانیشو اجرا کرده بود.

وای من که عاشقشم. حیف نتونستم برم ببینمش
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
اخجوووووون، الان یه ای میل گرفتم از رادیویی که برنامه براشون Konzept فرستاده بودم، که کلی خوششون اومده و میتونم برنامه رو بسازم و برلین بفرستم برای پخش. یووهووو ، داشتم دق میکردم !! این شکلیم الان
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
مرسی عزیزم ، البته من آلمان که بودم خوب شغلم همین بود، از وقتی اومده بودم کنیا گذاشته بودمش کنار، الان ولی از اینجا میتونم ادامش بدم.البته با یه رادیو دیگه.

عزیزم برای کار فرقی نداره ولی برای دکترا فقط باید Uni بخونی
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
آلمان میتونی بری کلاس زبان ، دانشگاهی که همسرت میره حتمن کلاس داره، برو اونجا عزیزم. زبان خیلی مهمه، انگلیسیت هم که خوبه زود زود یاد میگیری
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام سلام دوست جونا خوبینن ؟؟


پارمیدا جون تبریکککککک من شیرینی میخوامم یالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.یالاا.........

زهره جون مرسی از لطف قشنگتون
در مورد celle اطلاعی ندارمم ولی اگه خود هانوفر بیایین ایرانی هست دی.

فاطیما جون اینشالا که کارتم درست بشه بیایین اینجاا.
.
مرسی رکسانا جون حالا چجوری چیری بدم؟ مساله این است!!

برای مهریه چرا قانون دارن ، دوستم رفته بود تحقیق کرده بود. همونطور که برای ازدواج آلمانی هم اجازه پدر لازم دارن (از خانم ایرانی ، چون قانون ایرانه که اجازه پدر باید داشته باشیم) برای طلاق هم یک سری قوانینو رعایت میکنن یکیش مهریست .
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
نه اونو جدا طلاق میگیری ، اونو جدا.

خوب تو طلاق ایرانی این دردسر ها ممکنه باشه ولی تو آلمانیش نیست. من راستش زیاد در مورد طلاق اطلاعی ندارم. کلا ازدواج ایرانی بنظرم اشتباهه
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز