2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
به به سلام ماهرخ جوننن جای مامانتم خالی نباشههه . دختر گلت چطورههه ؟؟
یکی واسم توضیح بده au-pair چی هستت؟؟

پارمیدا جونم تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککک اینشالا که همیشه شادو سلامت باشی با ارزوی بهترین برای تو دوست عزیزمممممممممم بوسسسسس
.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام بچه ها خوبید؟

پارمیدا جون تولدت مبارک. ایشاله 120 ساله بشی.

ماهرخ جان خسته نباشی. جای مامانت خالی نباشه

رکسانا پسر گلت خوبه؟

زهره جون چند روز پیش بهت پیغام خصوصی دادم چندتا سوال پرسیده بودم .میشه جوابمو بدی اگه میدونی؟
دلتنگــــــــم .... دلتنگ آنچه که میتــــوانست باشد و حالا نیـســـــــــت....
سلام سلام ......پارمیدا جان تولدت مبارک عزیزم بهترینها رو برات آرزو دارم دوستم،،،،نورا جون چه خوب ،،کجای هامبورگ هستی ؟ نی نی دآری؟ پایه یه قراره سه نفره هستین؟؟؟ من و شما و زهره جون ؟؟؟
زیاد رو ادم ها حساب باز نکن....یه روز با امضای خودت حسابت رو خالی میکنن...!
سلاممممممم به همه....
من برای ویزای پیوست به خانواده اقدام کرده بودم ولی تازه بعد از 1ماه نامه به همسرم انجا دادن که مدارک رسیده و در حال بررسی است...این یعنی رد شده؟؟؟؟؟؟؟ اخه من قبلا چند ماه قبل هم درخواست داده بودم ولی ان هم رد شد اول مثل این دفعه نامه امد با همین متن..حالا یعنی این دفعه هم رد شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا باید منتظر باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاتیما
این یعنی که مدارکتون رسیده و دردست اقدامه نه ردی اون
شاید قبول کنن و شاید نه
ولی اگه مدارکت کامل باشه حتما بهت ویزا میدن
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
مرسی بابت تبریکتون .

Au-Pair چیزی مثل پرستاری بچه، جوونها (آلمان تا ٢٥ سال قبول میکنه ) از یک کشور دیگه میرن با یک خانواده زندگی میکنن و پرستاری بچه میکنن و یکمی هم تو خونه کمک میکنن، ولی اصل کارشون بچه هست، خانواده ای که اون دختر یا پسر رفته پیششون ، باید اونو بیمه کنن، کلاس زبان هم بفرستن، خوراک هم با خانوادست، آخر ماه هم یک حقوقی میگیرن، این کار برای آشنایی با فرهنگ دیگست و اروپا خیلیها اینکارو میکنن.

ماهرخ اتفاقن دوستم تو فیس ب و ک نوشته بود که ، یک au-pair از اسپانیا داره. این دوست من همیشه داشته و راضی هست .

.ولی من خودم برای بیبی میترسم یه کمی، مگر اینکه خودت خونه باشی دائم . ولی برای بچه های بزرگتر au-pair خیلی خوبه
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز