2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
mahsa joon chera, na inke vaze malishoon behtar nabashe, vali kolan ba usa fargh dareh.... europa baraye ksani ke vaze mamooli daran behtareh chon dolat misheh poshtvanashoon, vali usa hame chizo khodet bayad poolesho bedi.... europa khodeto bimeh mikoni, bad tamame karhat majani mishe.... vali usa bayad khodet pool bedi.. tahsil dar alman majanieh taghriban, pooli ham bashe ba usa aslan ghabele moghayeseh nist.....
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
vaay melika, inja yeh arayeshgah dorost hesabi nist!!!!!! manam too in 7 sal mordam yehbar moohaam ooni nashod ke mikham.. abroo ro ke dige khodam khod kafa shodam

aakhei wandbeck... vay man hamburg mikham!
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ملیکا جونممم

من ارایشگاه ایرانی هم میرم خوبه بدک نیست ولیی اون کسی میخوام پیدا نکردم المانیشم رفتم هم ایرانیش . هیچی به دست ارایشگری مامانبزرگم نمیرسههه/

مرسی پارمیدا جون از اطلاع رسانیت بوسس



.
پارمیدا جون منم عاشق هامبورگم با اینکه تازه امدم اما میدوستمش........weihnachten و اون هوای برفی ..........خیلی باحاله ...
زیاد رو ادم ها حساب باز نکن....یه روز با امضای خودت حسابت رو خالی میکنن...!
سلام دوستان

خوبید همه ؟ دخترکم امروز یه ماهش شد و من با اینکه تا امروز مامانم پیشم بوده و کمکم کرده خیلی خسته ام... دارم به گرفتن Aupair فکر می کنم.... کسی تا حالا تجربه اش رو داشته ؟
سلام بر و بچ خانما مامانا و فرزندانشان مجردان متحلان عزیز گرامی
من نبودم اومدم الان حاضریم بزنم

ملیکا جون خوش اومدی چه با حال این همه از هامبورگیم هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا

آرایشگاه منم دل خوشی ندارم اما خوب آدم مجبوره بره دیگه
اما جالبه من حس میکردم که این حس من فقط دارم نگو این همه همدرد دارم

پارمیدا جون چطوری خوبی همسریت نیومده هنوز تهناییییییییییی !!! اخییییییییی

رکسانا جون چطوری خوبیییییییییییییییییییییییییییییی
میگم شما با Celle خیلی فاصله دارین !

نورا غیبت داری خوب شدی ! سرما خورده بودی !

man khodam au-pair boodam mahrokh joon.

akhei midoonam chi migi, manam ta 2 sal o nim in khastegio dashtam, engar az tanam biroon nemiraft... dokhmalak khoobeh? khodet khoobi? jaye mamanet khali nabashe azizam
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
naaaaaa, soudaneh hanooz, tazeh zang zadeh ke shayad 2 shanbe 3 shanbe hafte badi biad..... emroozam tavalodam bood, ke nabood pisham, albate man aslan narahat nistam... kolan tavalod doost nadaram, nemidoonamchera aban inghadr tond tond miad, engar hame mahaye sal hamash abaneh!
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
bebin khanvade i ke man pisheshoon boodam hamishe au-pair dashtan, kheili ham mah boodan, albate man yehbar khanevadamo avaz kardam, in khanevadeh ke migam, khanevade dovomi bood.. kheiliiiiii mah boodan man vaghean hanoozam bahashoon rabeteh daram albate kam vali khob doostaye kheili khoobian.

bayad beri too sitehashoon bebini... bad bahashoon hatman telefoni sohbat kon... khobeh benazaram

در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز