سلام به همگی من ازالمان هستم من تازه در این سایت عضو شدم البته درطول حاملگیم مطالعه می کردم ولی هیچوقت وقت نداشتم که بخوام عضو بشم خوشحال می شم با شماها اشنا بشم
ما اول آلمانی ازدواج کردیم بعد از ٣سال میخواستیم بریم ایران، چون بچه داشتیم و میخواستم باهم ایرانگردی کنیم رفتیم ایرانی هم ازدواج کردیم، اگر الان بود حاضر نبودم ایرانی ازدواج کنم..
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
پار میدا جونن من تجربه تو طلاق دارمممم به امثال یکی از فامیلم و یکی هم از دوستای صمیمیم که وقتی المانیشون بر طبق شرایط خودشون ازدواج میکنی به همون شرایطم جدا میشی با چیزی که داشته باشی نصف نصف میشه .
دوستم وقتی جدا شد ب دادگاهه گفته بود در مورد مهریه و ... این چیزا گفت باید برین محضر خود ایرانیهاا حل کنین . ما از این چیزا رو قوانینش نمیدونیمم... المانیش که جدا شدننن اونم یه 3 سالی طول کشید چون یه طرفه بود .
ولی همینم که ملیکا جون گفتت . وقتی جدا بشت توافقی باشه بعد 1 سال تمومه حداقل باید جدا از هم زندگی کنن.
ولی میپرسم دقیقا باز میام بهت میگمممم ولی اینو من میدونم که عقد المانی با ایرانیش جداست.
پارمیدا جون اره منم یه وقتها میگم کاشکی ایرانم قوانین اروپارو داشت که ادم اول باهم زندگی کنن بعد ببینن میتونن کنار بیان بعد ازدواج کنن . ازدواج ایرانی هم اشتباه محظه که دیگران واسمون در نظر بگیرن ولی خبب خدارو شکر شوهرامون خوبن دی
سارا جون همین که ملیکا میگه درستهه .
منم ایرانی ازدواج کردم ولی المانی رو نه چون مدارکمون به همون ازدواج المانی هم قبول کردن یعنی در واقع ازدواج المانی هم روش حساب کردن دی.
rasty nini inja be donya biad, pass ya eghamate dayem migire? ya hatman bayad mamanesh ina pase almani dashte bashan? ya age 5 saal bashe besh pass midan ?!
در مورد پاسس بستگی داره که چه مدرکی داشته باشین و اینکه الملن زندگی کنین . به بچه پاسپورت تعلق میگیره ولی دقیقا قوانینشو نمیدونم امیدوارم پارمیدا بیاد بگه.
یکی از قانونااشون برای پاس اینه که یکی از والدین آلمانی باشه، (پاس آلمانی داشته باشه )، بچه هم پاس میگیره، ولی از قانونهای دیگشون خبر ندارم پسر من فقط پاس آلمانی داره
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد
Be nazare manam kheili sakht tar az englisie, man shoharam yek saal tu alman class raft ta C1 begire.. baraye B2 ham 10 mah lazeme.. Iranin mahnoosh jan? B2 ro dr ha mikhan mamoulan... man khodamam daram mikhunam m:)
Pass parmida va roxanaye aziz chon hamsaratoun pase almani dashtan nini ha pass ro gereftan, va ziad dar jaraye inke age hich kodoom almani nabashan nistin... merciiiiiiiiiiiii