2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
پارمیدا جون چه اسم نازی داره کوچولوت.من کلا اسمایی که به س ختم میشه رو دوست دارم مثل توبیاس-ماتیاس- نیکولاس و لوکاس
مگه آلمان به بچه ای که اونجا متولد شده پاس میده؟ همسرتون آلمانی هستش؟من فکر میکردم مثل پدر و مادر بچه فقط اقامت میگیره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وااای بچه ها شما اخبار مثله کردن اون دختر ایرانیو تو برلین خوندین؟؟ .:((

.... خبرشو اینجا نگذاشتم تو دیچه وله هست ، حالم خیلی بد شد، پلیس داره دنبال قاتلش میگرده. عکس قاتلشم زده اگر دوست دارین برین بیبین. تونستین شناسایی کنین به پلیس اطلاع بدین.

http://www.dw.de/هشدار-پلیس-جنایی-و-دادستانی-برلین-به-زنان-ایرانی/a-16367664


در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
خانوما به نظر شما کانادا برای زندگی بهتره یا المان ؟
تو کدوم کشور راحت تر میشه وضع مالی بهتری داشت ؟
ارامش کدوم بیشتره ؟
امروز کائنات همه چیز را برای من بهتر از دیروز می سازد
سلام سلام.... منم از آلمان هستم ،هامبورگ ، 31 salame ..یه دختر 17 ماه دارم ،،4 ساله که اینجام ،اجازه میدین بیام پیشتون ؟؟؟
زیاد رو ادم ها حساب باز نکن....یه روز با امضای خودت حسابت رو خالی میکنن...!
khosh oomadi meika joon.


mahsa joon salighei hastesh... osoolan tip zendegi dar usa o canada ba europa fargh mikoneh,
man almano bishtar az hamej doost daram o toosh ehsas aramesh mikonam.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
khosh oomadi meika joon.


mahsa joon salighei hastesh... osoolan tip zendegi dar usa o canada ba europa fargh mikoneh,
man almano bishtar az hamej doost daram o toosh ehsas aramesh mikonam.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام بچه ها چطورین !

وای پارمیدا چقدر وحشتناک یه هم چنین اتفاقی خیلی متأثر شدم ..... وایییییی

ملیکا جون خوش اومدی اینجا از هامبورگ چند نفر دیگه هم هستن یکی منم یکی نورا هستش و....
چند سال تو آلمانی کجای هامبورگی بچه داری نداری !!!!

مامی دانیال چطوری خوبی !!!
سلام سلام

پارمیدا جون آره شنیدمم شوشوم از کار اومده بود به من گفت حالم دگرگون شدد خدا ازشون نگذره خیلی وحشتناکهههههه.


ملیکا جون خوش اومدی خانمی .
خوشحال میشیم که تو جمع ما باشین.


زهره جون ممنون ما خوبیمممم شکرر . شما چطورین ؟؟
میکماا ملیکا خانوم واضع گفتن یه دختر 17 ماهه دارنن خخخخخخ .

حسودیم شد که یکی هامبورکه خخخ ولی در عوضش پریروز یکی پیدا کردم هانوفره ولی هنوز باهاش حرفی نزدیممم دی.
.
hala darhar soorat movazeb bashin... yaroo yeh website benam Hilfe f�r iranische Frauen dashte...... az oon tarigh ba khanomha ashna mishodeh... kesafat!

*****

mahsa joon kolan fargh mikoneh dige, iranihaye usa aksaran khodeshoon pooldar boodan ke raftan, bad khodeshoon yeh pa prince o princess hastan, in nejad ariai o darius o kourosh az dahaneshoon nemiofteh.... kolan kheili be irani boodan khodeshoon minazan...... iraniha europa oonghadr pooldar nistan, tajamolati ham nistan. bishtar be farhang o moosighi o theater alagheh neshoon midan, nezhadparast ham nistan.... (albate inha kheili koli hast, vagarna benazare man iraniha hameja nezhad parastan.) va albate estesna ham hast... albate iranihaye usa kheili say mikonan farhang iranio beja biaran o jashn o karnaval irani kheili migiran, .... usa bayad pool dashte bashi, chon mesl europa poshtvaneh dolat nadari, europa sistem ejtemaish fargh mikoneh... usa o canada kapitalisti hastan, vali europa na
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
مرسی از خوشامد گویی بسی ذوقیدم هه هه هه ....من 4 ساله امدم ،،wandsbek هستیم زهره جون،،شما کجای هامبورگ ین ،،بیاین باهم دوست شیم مردم اینجا از تنهایی ....

راستی بچه ها شما آرایشگاه ایرانی میرین یا آلمانی ؟؟ من هنوز ی آرایشگر درست و حسابی که به دلم بچسبه پیدا نکردم
زیاد رو ادم ها حساب باز نکن....یه روز با امضای خودت حسابت رو خالی میکنن...!
وای پارمیدا جون چقدر خوب راهنمایی می کنی
ببین یعنی ایرانی ها تو اروپا وضع مالیشون خوب نیست ؟
ب نظرت کسی که تو ایران وضع مالی اش خیلی معمولیه تو اروپا بهتر می تونه وضع مالی اش رو بالا ببره یا امریکا و کانادا ؟
من دایی خودم امریکاست وضعش هم توپه ولی بنده خدا از اینجا که رفته هیچی نداشته گارسونی می کرده ولی خب اون سال 56 رفته وضعیتش با الان خیلی فرق داره
امروز کائنات همه چیز را برای من بهتر از دیروز می سازد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز