2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
سلام سلام



بانوی ایرانی جون نه بد که نمیگن "ر" ، این اسم تو خود آلمان هم هست،یعنی میشناسم آلمانی که اسم بچشو آرین گذاشته ، آریانه هم که اسم دخمل پره تو آلمان .
ساحل جون، چه اسم زیبایی خیلی قشنگه، مبارک باشه عزیزم.

رکسانا جون شهر ما هم خیلی سرد میشه زمستونا
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها خ که دارن.

aCHtung این با "خ " دیگه

ه وسط کلمه را نمیتونن درست ادا کنن مثل احمد که میگن اخمد
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
بچه ها خ که دارن.

aCHtung این با "خ " دیگه

ه وسط کلمه را نمیتونن درست ادا کنن مثل احمد که میگن اخمد
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
Es gibt unregelmassig Verb und Vokabel

ما تو دستور زبان فارسی برای تلفظ هر اسمی یک حروف داریم حتی ( گ چ پ ژ )هم که تو دستور زبان عربی نیست ما داریم تو فارسی
ولی در زبان آلمانی ترکییب چند حرف کنار هم صدای یک حرف میده یعنی حرف تکی برای صدای بعضی حروف و وجود نداره

اگر اینطور باشه achen هم خ داره پس چرا بلژیک و فرانسه آخن با دو تا A مینویسن

حالا این رو بگید چرا
خسرو رو با Khosro مینویسن
اما
آخن رو با Achen مینوسن

خ برای نوشتن شکل کاملی نداره منظورم این نبود که خ تو اسم ها و حرف هاشون نیست. نشون میده دستور زبان کاملی وجود نداره و این ها از زبان لاتین که کامل تره کمک میگیرن
سلام رکسانا جون ....مرسی
اره عزیز این عکسه دختملیه اسمش تینا
من شهر هوخوفین Hoogeveen هستم تا کلن آلمان با ماشین دو ساعت و نیم راهه
شما هم فکر کنم این عکسه پسرت باشه نه?// اونم نازه عزیز..
شما کجایه آلمان میشینید? اینجا همش بارونیه هوایه بدیه نمیشه رفت بیرون... اونجا چطوره?
سوفیا جون تینا چه اسم قشنگیهه خدا واستون حفظ کنه

آره عزیزم پسرمه اسمشم دانیال

من تو شهر هانوفرم hannover .فاصلش با کلن و با ما یکیه دی من کلن زیاد میامدم تو شهر لینه line نزدیک مرزه.

اینجا هم هواش بده همش بارونیه ولی الان ابریهه و باد.
.
رکسانا جون زنده باشه عزیزم ;مرسی. .. یک اسمی باید میزاشتیم که تلفظش برای هلندی ها راحت باشه و هم ایرانی باشه هم اینجایی
راستی تینا یک سال و نیمشه خیلی فضولی میکنه همش دنبالش میدوم.
مرسی دوستای گلم از جوابای عالیتون
زهره جون من مجردم-27 سالمه و همون طور که قبلا گفتم عاشششششششق آلمانم-کشور آلمان،زبان آلمانی و... /کلا جون به جونم کنن آلمانو دوست دارم اگه روزی بتونم برم از ایران 80 درصد میرم آلمان 20 درصد میرم کانادا.
راستی سفارت ایران اجازه میده بچه های ایرانی اسم آلمانی داشته باشن؟ مثلا اسم ماتیاس برای پسرا- یا اینکه گیر میدن؟
وای سوفی جان اسم تینا هم خیلی قشنگه نازی..

بانو جان، اسم پسر من آرین نیکولاس هست، البته پسر من پاسپورت ایرانی نداره و اسمش تو شناسنامه من ثبت شده فقط و نوشتن تبعه آلمان. نه کاری ندارن، چون من شناسنامه نمیخواستم برای پسرم بگیرم
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز