بانوی شرقی جان اینجا خصوصا اسم هایی که حرفی تلفظش براشون سخت باشه بد تلفظ میکنن .
معمولا حرف (( ر )) رو (( ق )) تلفظ میشه تو خیلی از کلمات
همسری من و خودم اسم هامون با (( ر )) و (( ز )) بد تلفظ میکنن واسه من زیاد پیش اومده اما نه در همه اشخاص (( ز )) هم (( س )) تلفظ میشه البته نه در همه حرف ها و کلمات در لهجه ها متغیره
چون اینجا هم تقریبا هر شهری یه مقداری لهجه خودش رو داره باید متوجه کنی که درست تلفظ کنن اسم رو بهشون بگی تا یاد بگیرن درست بگن
به نظر من چند تا اسم دیگه هم کاندیدات انتخاب هات بکن ! محض احتیاط
راستی الان کجایی خودت ایرانی ! ازدواج کردی از خودت هیچی نگفتی یا شاید من نمیدونم !

رکسانا جون من فکر کردم اول هامبورگ بودی بعد رفتی هانوفر
هانوفر زیاد اومدم بودم اونجا هم زمستون هاش تقریبا مثل هامبورگه هوای هامبورگ بده چون بندری و دریا بهش نزدیکه از بالا به دانمارک سوئد هم سریع تر از شهر های دیگه می رسی واسه این سرماش فرق داره
اما من عادت کردم دیگه هامبورگ دوست میدارم
اما من زمستون خیلی پیش اومده سفر کردم تو شهر های المان همشون عین هم هستن باور کن سرما سرماست دیگه پایین آلمان هم کوه داره آلپ و شوارتش والد و هارتس اونجا ها هم سرده

نورا جون نشد دیشب حرف بزنیم حیفففففففففففففففففففففففففففففففففف همشهریییییییی

خوبی پارمیدا جون هنوز تنهایی !!!!! اخییییییییییییی
اره پارمیدا راست میگه من هلند بودم خوب گوش کنی کلمات آلمانی با لهجه البته هلندی میندازن که متوجه میشی