2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
پارمیدا جان و رکسانای عزیز ممنونم جواب دادید
من کلن زندگی می کنم ، شوهرم به بی بی سیستر و تاگس موتا هم اعتماد نداره یعنی می گه دخترمون کوچک هست اگر مثل برادرش می تونست حرف بزنه راحت تر می شد براش تاگس موتا گرفت ،

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام خانومی ها.خوبین؟مرسی پارمیدا جون بابت راهنماییهای خوبت.فکر نمیکردم اینقدر برام نوشتی وگرنه زودتر می اومدم!
شوهر من داره می ره کلاس زبان آلمانی چه زبون سختی دارن؟! منم یه جمله یاد گرفتم:وی هایزن زی؟

پارمیدا نکنه من باید بمونم بعد شوهرم بیام؟دوستای شوهرم که واسه فرصت مطالعاتی میرن اروپا اونجا خونه کرایه میکنن نمیرن خوابگاه.برا خیابونش ترجیحا نزدیک دانشگاه باشه بهتره برامون.تازه شوهرم میخواد از شنبه بره دنبال ویزا.کاش کارمون تا فوریه بشه.باشه لباس گرم میارم.حالا از اونجا هم میشه خرید.

پارمیدا جون متاسفانه تا یک حدی ما مردم هستیم که نام کشورمون بد میکنیم.حتی میری مطب دکتر منشی همین که میبینه کارت گیرشه همچین خودش میگیره میگی حالا کی هست!!!!!!!!چه برسه به سفارت.شنیدم سفارت آلمان اذیت میکنه.
دوستان عزیز من چندتا سئوال دارم در مورد آلمان
1- ویزاتون چه نوعی بوده؟ کاری یا ازدواج
2- چقدر طول کشید تا ویزاتون آماده شد؟(مخصوصا اگه ویزای ازدواج بوده باشه)
3- آلمان مثل کانادا اقامت دائم از اول(pr) میده یا اقامتش موقته
4- آب و هوا و میزان باران و سرما یا آفتاب و گرما( شخصا با آفتاب ناسازگاری دارم)
5- برخوردشون با خارجیها چطوره و مسائل نژاد پرستی چقدر دارن؟ راسته که رنگ پوست توی برخوردشون تاثیر داره؟
6- ساکن کدوم شهر هستید؟
7- قیمت خونه با حیاط در حدود 90 متر توی یه محله آروم و متوسط توی شهری که هستید برای خرید چقدر درمیاد؟(حدودی)




سلام بچه ها یه سوال ....تو شهرهایی که شما هستین روانکاو و روانپزشک ایرانی هم هست؟؟؟؟؟من قرص افسردگی مصرف میکنم شوشو میخواد واسه کار بیاد اونجا من میترسم که درمانم دچار مشکل بشه...البته من الانم تو غربتم....کلا چطوریه اونجا بنظرتون مشکلم بیشتر نمیشه؟؟؟

ویزای ازدواج اولش سه ماهه میدن تو سفارت که اگه تو ایران باشی نسبت به مراحل اداری میتونه متناوب باشه از سه تا شش ماه هم طول میتونه بکشه
درخواست ویزای دائم شرایط خودش رو داره اقامت دائم به کسایی که ازدواج کردن میدهند اما با توجه به زمانی که تو آلمان هستن و شرایطی که خودشون دارن از نظر شغل و زندگی میتونه برای افراد مختلف با هم فرق داشته باشه
آب و هوا هم مثل شمال طبیعتش هم سرسبز بارندگی داره حسابی سرما هم همینطور
نژاد پرستی این حرفا هم که میگی بستگی داره
قیمت خونه با توجه به سال ساخت و امکانات و منطقه و شهر مختلفه
امیدوارم که درست جواب داده باشم اگر دوستان محترم کلوپ اشکالاتی در اطلاعات داده شده میبینید تصیحیح بفرمایند
ببخشید من فضولی میکنم زهره خانوم

قیمت خونه بستگی به شهر و منطقه داره
مثلا مونیخ قیمت خونه با شهر بوخوم خیلی تقاوت داره

شهر های کوچیک قیمتها ارزونتر هستش
تو شهری که من زندگی میکنم بین متری 1200 تا 5500 یورو
هم منطقه مهمه و هم سال ساخت
اینجا کسی قیمت خونش رو تایین نمیکنه بلکه قیتمت رو شهر داری میزاره
فقط 10 تا 15 درصد میتونه صاحب خانه قیمت رو پایین یا بالا ببره
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
اصلا فکر نمیکردم انقدر زندگی اینجا سخت باشه ...
بابا خستتتتتتتتتتتتتتتتتتته شدم دیگه........
خدا پدر ایران خودمون بیامرزه, تا مشکوک میشی حامله هستی یا نه, میری یه آزمایش خون میدی خیالت راحت میشه........... اینجا تا جونت به لبت نرسه کاری بهت ندارن....
خــــــــــــــــــدا یــــــــا چه کار کنم......!!!!!!
ببخشید مرده

این حرفت رو قبول ندارم شاید هم تازه وارد این کشور شدی
خوب میخوای ببینی که حامله هستی برو یک تست از داروخانه بگیر
بعد هم اگه بچه نمیخوای هم راههای مختلفی هست که اون هم تو هر کیوسک و فروشگاهی وجود داره
قرص هم میخوای برو داروخانه
باز هم بچه اصلا نمیخوای برو دکتر دستگاه بزار
این همه امکانات

بازم اگه میشکل داری از بچها بپرس همه کمکت میکنن
چرا دل تنگی
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز