2777
2789
عنوان

همه پولدارن

788 بازدید | 65 پست

تقریبا دو سه هفته بود میومدم تو سایت و تاپیکارو میخوندم

به این نتیجه رسیدم تو این سایت هیچکس مشکل مالی نداره ..همه برجی بالای ۵ تومن حقوق میگیرن ..ماهی ۶ تا مانتوی ۸۰۰ تومنی میخرن 😐 ماشین خودشون بی ام و  وهمسرشون بنز دارن 😐

از وقتی میخونم واقعا افسردگی گرفتم 😐😐وضع مالیمونم بد نیست ولی هی خودمو با اینا مقایسه میکنم 

واقعین ب نظرتون؟

 

😂😂اینایی ک منتظر وام ی تومنی هستن هم همش منم. 

زیاد باور نکن. حرف زیاد میزنن

      کودک همسری فقط به یه کودک آسیب نمیزنه دومینو وار نسل اون کودک رو از عشق و علاقه و شناخت حقوقش محروم میکنه. درواقع تمام نسل بعد از اون کودک رو از داشتن والدین آگاه و عاشق و مسئولیت پذیر بی بهره میشن.#نه_به_کودک_همسری❤️وقتی جواب بی ادبیتو نمیدم ینی در شأن من نبوده همکلام بشم باهات، وگرنه جواب برای  امثال تو  فراوونه... 😊

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پس چرا من هر تاپیکی میبینم از وضع زندگی گلایه میکنن و درامد ها پایین ۳ ۴ تومنه؟

زندگی شاید ان جشنی نباشد که انتظارش را داشتی            اما حالا که به ان دعوت شدی تا می توانی زیبا برقص Ես փնտրում եմ հին հայ ընկերներ

ن بابا روزی پونصدتا تاپیک یارانه ی تومنی داریم


مامان: بله.....!میدونستی عشق یه مرد مال زنه؟!خب اونوقت اون زن از نظر تو کیه؟مامانم، عشق من مال توئه😍🌱🌻واینگونه من مردم واست💫🧿 پسررررم🧿💫
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز