2777
2789
عنوان

پشیمونی 😔

| مشاهده متن کامل بحث + 533 بازدید | 36 پست
شیش ماهه نامزدیم و چه زوده برای دعوا  


سلام

وقت بخیر

خب حتما میدونید بیشتر دعواهای زوجین سالهای اول و دوم زندگی مشترکشون اتفاق میفته که نسبت به هم شناختی ندارن و در برابر هم سنگر میگیرن (انگار که جنگه) و دقیقا این موضوع در مورد شما و همسرتون اتفاق افتاده وگرنه هیچکس نسبت به یه تکه کلام ساده (بقول شما) از کوره در نمیره!

نکته بعدی اینه که به نظرم در اولویت قرار دادن خانواده عیب نامزد شما نیست برعکس حُسن ایشونه ولی یه مسئله ای از دید ایشون دور مونده اونم اینکه" خانواده ی هر کسی بعد از ازدواج میشه همسر و فرزندش) البته که به یقین میتونم بگم متوجه این موضوع میشن بیشتر آدما ولی اینکه اون زمان شما در کنارشون باشید یا نه...!

خصوصیات رفتاری ایشونو به صورت عمیق تر رصد کنید.

🟢مشاوره تخصصی در خصوص سوالات و مشکلات حقوقی 🟢 Telgrm :  @Vakil777
اپسرهاذاتن وابستگی بیشتری دارن تادخترهادارن. ازبچگی مادرحمایتشون کرده و بعدهم نیازبه حمایت همسرشون د ...

اون قلق و بلد نیستم به دست بیارم ، من خیلی زود عصبی می شم و فورا به تنها ابزارم گریه پناه می برم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من خیلی دوسش دارم بدبختیمم اینه وگرنه که ولش می کردم از دیشب که اومدم حتی یه زنگ بهم نزده یه پیامک ن ...

پا رو دلت بزار و اجازه بده پدرت تصمیم بگیره بازهم میگم مشاوره برو وگرنه  اینده چیزی جز توهین  و تحقیر و دعوا وکتک و زجر  و انتقام و کینه برات نیست

پا رو دلت بزار و اجازه بده پدرت تصمیم بگیره بازهم میگم مشاوره برو وگرنه  اینده چیزی جز توهین &n ...

پدرم بهم گفت شوهر از این بهتر گیرت نمی یاد و بمون و زندگی کن و شوهرت هنوز بچس داستان زندگی خودش و گفت برام که چقدر مرد بوده تو ۲۵ سالگیش و مسئولیت کل خانواده رودوشش بوده گفت شوهر تو لای پنبه بزرگ شده از بچگی توی زندگی که بیفته درست می شه تو باید کوتاه بیای باکارهات اون و شرمنده کنی منم باهاش حرف می زنم و بهش یه سری چیزارو یاد می دم 

 اخه پدرم مشاورن خودشون 

اون قلق و بلد نیستم به دست بیارم ، من خیلی زود عصبی می شم و فورا به تنها ابزارم گریه پناه می برم

تو6ماه بقول خودت5 ماه اختلاف ودعوابوده مشخصه که قلق که هیچ دل شوهرم کامل بدست نیاوردی. فقط عاشق بودن کافی نیست گلم. دلدادگی مهمه. شماهم مشاوره بروهم کلاتغییررویه بده عجله نکن دوماه دیگه ببین چجوریه نظرت.گریه کردن فقط یه نقطه ضعفه که دست طرف مقابلت بدی وبرای خودتم راه فراراز چیزاییه که نمیتونی تحمل کنی وباهاش ن کناروبیای.یه فرصت به خودت بده تابفهمی راه درست ومنطقی چیه. 

پدرم بهم گفت شوهر از این بهتر گیرت نمی یاد و بمون و زندگی کن و شوهرت هنوز بچس داستان زندگی خودش و گف ...

اشنای من که جنگید برا زندگیش  نتیجش شد اون توصیفهایی کردم . اینم بگم اون کسی نداشت حمایتش کنه . این خیلی خوب هس که پدرتون حمایت کنه ازتون و اگه شوهرت  احترام پدرت داره و حرفاش قبول میکمه طبق نظر پدرت عمل کن که مشاور هم هس

معمولا هر زن و مردی که ببینه طرف مقابل خیلی دوسش داره از موقعیت استفاده میکنه و به اصطلاح گربه رو دم حجله میکشه.نمیگم محبت نکنین ولی زیاد وابسته به شوهرتون نباشید .کلاسهای مختلف برید تو جمع دوستانتون باشین کل وقتتون رو به شوهرتون ندین به اصطلاح روشون زوم نکنین .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🖤

arezo1388 | 0 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز