2777
2789

در این مورد چیزی نمیدونم 

ولی میشه به منم بگید آزمایش دیابت بارداری باید ناشتا باشی دیگه درسته؟!

افراد سمی شما را دیوانه میکنند. آنها مهارت دارند، که شما را آزار دهند!               تنها رمز این است، که سر حرف خود بمانید و وقتی فردی قصد عبور از مرز شما را دارد ، بر خط قرمز های خود پافشاری کنید.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

در این مورد چیزی نمیدونم  ولی میشه به منم بگید آزمایش دیابت بارداری باید ناشتا باشی دیگه درسته ...

آره گلم باید تقریبا ۱۰ الی دوازده ساعت چیزی نخوری

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

گلم وزن نی نی شما نرمال هست 

فقط باید این ۵ یا۶ هفته ی باقی مانده رو بدون استرس 

دنبال خوراکی های مقوی و رشد دهنده ی نی نی باشید

آب دور جنین هم ظاهرا خوبه 

بازم دکترتون بهتر میتونن راهنماییتون کنن

کیمیاجون۱ ....کاربر ۹۱...این کاربری دومم هست
آره گلم باید تقریبا ۱۰ الی دوازده ساعت چیزی نخوری

ممنون عزیزم

افراد سمی شما را دیوانه میکنند. آنها مهارت دارند، که شما را آزار دهند!               تنها رمز این است، که سر حرف خود بمانید و وقتی فردی قصد عبور از مرز شما را دارد ، بر خط قرمز های خود پافشاری کنید.
اره عزیزم

مرسی❤️❤️

افراد سمی شما را دیوانه میکنند. آنها مهارت دارند، که شما را آزار دهند!               تنها رمز این است، که سر حرف خود بمانید و وقتی فردی قصد عبور از مرز شما را دارد ، بر خط قرمز های خود پافشاری کنید.

به خاطر کرونای لعنتی همه چیمو به تعویق انداختم 

حتی ازمایش هامو و حتی سونو و اکوی قلب جنین رو

چهار شب پیش با درد رفتم بیمارستان مخصوص مادران 

اونجا فهمیدم ۳۰ هفته هستم و جفت سر راهی هست اصطلاحا...جنین هم ۱ کیلو ۳۰۰ گرم افتضاح کمه 😐 به خاطر شرایط جفت که نمیدونستم ...بازم شکر که به حرف عوام گوش ندادم و رفتم...همینجا بهم گفتن نری ها کرونا فلانه و بسانه....الانم استراحتم منتهی بدون یک همپا تنهای تنها...

بچه ها با رعایت مسائل بهداشتی حتما کارای بارداریتون رو انجام بدید.کرونا رفتنی نیست 

باید یاد بگیریم چطور با وجورش سالم زندگی کنیم 

کیمیاجون۱ ....کاربر ۹۱...این کاربری دومم هست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792