به خاطر کرونای لعنتی همه چیمو به تعویق انداختم
حتی ازمایش هامو و حتی سونو و اکوی قلب جنین رو
چهار شب پیش با درد رفتم بیمارستان مخصوص مادران
اونجا فهمیدم ۳۰ هفته هستم و جفت سر راهی هست اصطلاحا...جنین هم ۱ کیلو ۳۰۰ گرم افتضاح کمه 😐 به خاطر شرایط جفت که نمیدونستم ...بازم شکر که به حرف عوام گوش ندادم و رفتم...همینجا بهم گفتن نری ها کرونا فلانه و بسانه....الانم استراحتم منتهی بدون یک همپا تنهای تنها...
بچه ها با رعایت مسائل بهداشتی حتما کارای بارداریتون رو انجام بدید.کرونا رفتنی نیست
باید یاد بگیریم چطور با وجورش سالم زندگی کنیم