2777
2789
سلام به برو بچ!!! لطفا هر کسی که تا حالا پیراشکی درست کرده( اعم از پیراشکی گوشت یا سیب زمینی( از همونا که توی شیرینی فروشی بی بی توی خیابون یوسف آباد تهران هم بود ها!؟!؟!؟) یا پیراشکی شکر، و نتیجه اش هم خوب بوده، لطفا هر چه سریعتر به بنده اعلام و رسیپی آن را در سایت بگذارد چون اینجانب شدیدا ویار پیراشکی کردم!!!
با تشکر از کلیه دوستان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام سلام به همه دوستان گل و بلبل

بنفشه جون من این پیراشکی (کرمدار ) رو درست کردم تا حالا چند بار عالیییییییییییییییی میشه مزه همون پیراشکی های خودمون رو میده http://www.mamisite.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=1857
سلام دوستان عزیزم . دیشب برنامه تیاتر تبدیل شد به کمدی شو ماز ایرانی . ولی خداییش کر کره خنده بود .
سوزان روشن هم بود واه واه چقدر این خانم ناز داره . اصلا ازش خوشم نمی اد نمی دونم چرا ؟؟
خلاصه هی می رفت تو دستشویی میک اپ می کرد می اومد برای یه مشت مرد سبیل کلفت . خلاصه حنده بازار بود
روشهای شیر دادن به کودک

مادر تهرانی : کامی بیا می می

مادر عرب : حسون تعال پستون

مادر لره : گرگعلی بیا گیته بخور

مادر ترک : یتیم گالاسان گل زهرمارینی ایچ

مادر شمالی : بشو پستونو بلیس عمو هم ببینه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792