سلام سلاااااااااااااااااااام آبجی گلی ها
خاله الی جون خسته نباشی با مهمون داری ، تیاتر هم خوش بگذره خواهر

سوگل جون همین روشی که بنفشه گفت 100% جواب میده
ما هم رفتیم پیاده روی لب دریا و از هوا کمی تا قسمتی بسیار لذت بردیم البته ابری شد که اینجا ابری میشه زود دم میکنه هواااا ولی در کل خوب بود بعدش هم رفتیم کمی مال گردی من یه گیفت کارت بنانا ریپابلیک دارم از تولدم تا حالا هی میرم مال یه چیزی برای خودم بگیرم هیچی نمیگیرم و برمیگردم هه هه نمیدونم چقده سخت سلیقه شدم !!!!

آیدا هم که معلومه امروز سرش شلوغه پیداش نیست