نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859806 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
neda433 عضویت: 1388/11/24 تعداد پست: 477 مریم جون خونه پیدا کردین میخواهید بخرید یا کرایه کنید الان وقت خیلی خوبی برای خریدن
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 میخوایم اجاره کنیم لیلا جون آره الان قیمتا برای خرید خیلی خوبه ولی خوب ما اینجا توی این شهری که الان هستیم نمیخوایم بمونیم برای همین نمیخریم
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 یه چندتایی فعلا زیر سر داریم تا تصمیم نهایی بگیریم تا 13 مارچ وقت داریم
Eli32230 عضویت: 1387/09/01 تعداد پست: 2164 نه مریم جونم من بدون خداافظی نمی رم که من اینجا بست نشستم .
neda433 عضویت: 1388/11/24 تعداد پست: 477 من برم میخوام شام بریم بیرون من خیلی تنبل هستم فقط هفته ای یکبار غذا میپزم شوهرم دیگه کم کم داره صداش از تنبلی من در میاد
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 منم میرم فیلم ببینم فعلا باییییییییییییییییییییییییییی دوستان