بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بچها الان بهم ایمیل دادن که سهشنبه مصاحبه دارم!!! با چندتا از اساتید..خاک وچوکم خیلی ترسناک بید.یعنی میخوان چیکارم کنن؟ چند نفر به یه نفر؟ اصلا منم همسری رو میبرم، با چندتا از در و همسایه هارو بی سوگل شدین رفت....
سلام ایدا جون من اینجام منو صدا کردی بدوبدو از ددر اومدم خونه . اینجا هم هوا عالی شده دیگه کم کم هوا بهاری می شه آخ جون . از صبح رفتم کلی خرید گوشت مرغ و ......و کلی هم پیاده روی تو مال کردم آخه فردا میهمون دارم ولی خوب باهاشون رو درواسی ندارم راحت . والا همینطوری جکها راجع به لر ها شد .