نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859806 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 che khoob kardi khaabidi, man kheili khaste bidam, khabam miad vali dige dire........
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 روزای تخم گذاریه و نی نی پزون داریم هیییییییییییییییییییییییییییییییییی
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 taze hamsari ye rob dig mire kelas !!! fekon saat haft shab kelas????
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 bah bah, ishala ke ye nini bepazin shayadam do ta , ke halesho bebarin
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 واااااااااااااای شوی من هم کلاساش 6 تا 10 هستش !!! میاد خونه نزدیک 11 میشه البته امروز خدا رو شکر کلاس نداره
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 manam shanbe asr chandta az barobach doostham ro daavat kardam nemidoonam beheshoon shaam bedam ya mufin bedam ba ghahve... nemidoonam vala
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 مافین و قهوه خوبه میتونی کنارش هم یه ساندویچ های کوچیکی بگذاری !!!!
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 اینو نیگا کن : http://forum.sofrehkhune.com/showthread.php?t=1715