2777
2789
عنوان

عذاب وجدان

44 بازدید | 11 پست

بچه هامن اینطوریم که اگه باخانواده همسرم یا هرجایی دیکه ای که برم اگه بهم خوشبگذره یابخندم عذاب وجدان میگیرم که چراالان پیش خانواده خودم نیستم چرا بیشتر بهشون محبت نمیکنم درصورتی که خانواده خودم ادمای نمک نشناسین ولی من همش دلسوزی میکنم و حس بدمیگیرم وقتی بدون اونا بهم خوش میگذره تااونجای هم که بتونم به خانوادم محبت میکنم متاسفانه همیشه هم چوبشو خوردم چکارکنم بااین عذاب وجدانم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم والا دلم براشون میسوزه ولی هیچکی دلش برامن نمیسوزه

میفهممت خودمم قبلا یک این حسو داشتم از مشاور کمک بگیر

در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عوعو سگان شما نیز بگذرد....

الان خوب شدی چکار کردی که خوب شذی

رفتم مشاوره کلا دیدگاهم عوض سد متایفانه این احساس از دوران کودکیم میومد و من خودمم میدونستم فقط نمیدونستم چطوری درستش کنم

در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عوعو سگان شما نیز بگذرد....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز