2777
2789
منم این احساس رو همش دارم، بر همین دیشب گیر داده بودم به این آیدای بیچاره، که ده سالی از ما جوانتره، که بشینه خر بزنه....تا مخه بهتر کار میکنه !! ولی اینجا که دیدی مردم تازه چهل سالگی میرن phd بگیرن، میشه
من تقریبا به طور متوسط ماهی یه بار خواب میبینم که امتحان دارم ولی هیچی بلد نیستم. باورت میشه خواب همیشگی منه؟!؟ ولی الان واقعا کشش درس خوندن ندارم خیلی نگرانی داریم تا جا بیفتیم!! برای همین فکرم مشغوله نمیتونم تمرکز کنم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

انشا الله که هر چی خیره برات پیش بیاد ولی من اگه جای تو بودم یه نی نی میاوردم که اگه روزی نتونستی اینجا بمونی ، لااقل بچه ات پاس امریکایی داشته باشه. ولی از همه این حرفها گذشته همیشه از خدا بخواه که هر چی خیره برات پیش بیاد؟!؟!
نگین این چیه که گذاشتی که قاطی میکنم هااااااااااااااااااااااااا اول و وسط و آخر پارتی فقط سوووووووووووووووووووووووووسن خانوووووووووووووووووووووووووووووووووم

http://www.youtube.com/watch?v=ea_YSKhcvv8&feature=player_embedded#
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز