2777
2789
بابا ماسالا رو بستش نوشته بود ارده حلوا از مغازه ایرانی تو آتلانتا گرفتم والی جونه داداش خیلی نافرم شد حالا چی با این خراب کاری آقا آرش که گاز ترکوند بنده دارم میرم پایین که تو تستتر دوروت کنم ghaaza خدا رحم کنه این یکی خوب شه بابا آدم ی روز تعطیل همش پای گاز باید باشه تو خونه هم حبس شدم نمیشه رفت بیرون حالا اگه خوب شد براتون عکس میگیرم که تشویقم کنین

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میگما مریم خوب جائی رفتی خدایی حال کن البته این جا که ما هم تاحالا سابقه برف نداشته دیشب رفته بریم خرید وااااااااااااااااای انقد شلوغ بود منم هول شدم به آرش میگم همان یه حراجی هاست ونام میگه تو چقد ساده هستی ای عمدا ذخیره کنان چیز میز واسه این روزه برفی حالا چی ون وقه هوا آفتابی بود برفی هم نبود
ما هم رفته بودیم خونهی این دوستمون که هرکی ازیه جای این koreye خاکی اومده بود و هرکی ی چیزی اورده بود، اش رشتی اینجانب نیز با پیاز داغ و نعنا داغ فراوان، مورد استقبال قرار گرفت ...بعد هم دسر و چایی، جای همگی خالی
منم که از صبح تنها زدم به آشپزخونه یک کلم پلو شیرازی از برای شویمان درست کردم که از درس و مدرسه که میاد حالش رو ببره !!! برای دسر هم یک چاکلت کیک با رویه گاناش درستیدم خلاصه کلی خودم رو شرمنده کردم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   مینال  |  48 دقیقه پیش
توسط   solmy  |  41 دقیقه پیش