بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
برای اینکه رسپیتون رنگینتر بشه ، بنده هم امروز قورمه سبزی پختم صلی علا؟!؟!؟! الان هم باد کردم هر آن منتظرم که گلاب به رویی داشته باشم . از بس که خوردم!؟!؟!؟
در ضمن حالا که بارداری شوشو مراعات میکنه، بعدش دیگه از این خبرها نیست ها؟!؟! من انقدر که داره بهم خوش میگذره تصمیم دارم همینکه این یکی به دنیا اومد، برای دومی سریعا دست به کار میشم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!