نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859778 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 از یلدا جون و بنفشه و لیلا هم خبری نیست مامی فاطمه که خوب خیلی بیزیه ..ایشالا هرجا هستن خوب باشن
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 مامان رایان جون هوای اینجا هم جای شما خالی عالیه ،،عکس هارو دیدی که گذشتم ؟؟؟؟
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 در ضمن فردا صبح ناشتا برو یه لیوان آب انار ترش به جای من بخور خدا عوضت بده!!!
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 زهره جون اسم عرفان اتفاقا خیلی خوشگله ..من دوست میدارم معنیش هم خوب بیده !
maman_rayan عضویت: 1387/12/19 تعداد پست: 38 من اصولا عاشق شیرینی وکیک شکلاتی هستم ولی جات خالی ، چند روز پیش خوردم.
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 مامان رایان جون انگاری رفتی منم برم پیش همسری چای بخورم دوباره میام :)
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 پس برو بیبی یه کیک شوکولتی و یک نسکافه الی الحساب نوش جون کن به نیت من !
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 واییییییییی آبروم رفت جلو دوست جدیدمون از بس حرف خوردنی زدمممممممممممممممم
banoO96 عضویت: 1388/09/15 تعداد پست: 811 وووویی !!! چه عکسایی..!! آقا اینا کارت پستال بید یا واقعا محلتون اینجوری بید؟ رسما کفّ کردم نشستم یه گوشه.. دسته ما رو از پشت بستی سوگل جون.. رسمش نبود آبجی..
banoO96 عضویت: 1388/09/15 تعداد پست: 811 بچهها مرسی از نظرهایی که دادین.. پس تا حالا شد همون کیان.. شوشو هم دوست میداره..