بانو جون من کیاووش را دوست دارم ولی چقدر سخت میگیری من خودم اسم بچه را انتخاب نکردم و متاسفانه از انتخاب اسم بچمون محروم بودم شوهرم خودش انتخاب کرد به اسمای من توجهی نداشت اولش برام سخت بود بعد عادت کردم البته شوهرم گفته اسم بعدی را تو انتخاب کن ولی مطمئنم اگر یه زمانی بعدی بیاد اون دوباره هر چی بخواد میزاره چون گاهی در موردش میگم با اسمام مخالفه منم هر چی دلم بخواد صدا میزنم اشکال نداره مهم بچست که دوسش دارم یه اسم خوب و با معنا انتخاب کن کم کم خودت ازش خوشت میاد منم کمکم از اسمی که شوهرم انتخاب کرد دوست نداشتم خوشم اومد