2777
2789
بانو جون من کیاووش را دوست دارم ولی چقدر سخت میگیری من خودم اسم بچه را انتخاب نکردم و متاسفانه از انتخاب اسم بچمون محروم بودم شوهرم خودش انتخاب کرد به اسمای من توجهی نداشت اولش برام سخت بود بعد عادت کردم البته شوهرم گفته اسم بعدی را تو انتخاب کن ولی مطمئنم اگر یه زمانی بعدی بیاد اون دوباره هر چی بخواد میزاره چون گاهی در موردش میگم با اسمام مخالفه منم هر چی دلم بخواد صدا میزنم اشکال نداره مهم بچست که دوسش دارم یه اسم خوب و با معنا انتخاب کن کم کم خودت ازش خوشت میاد منم کمکم از اسمی که شوهرم انتخاب کرد دوست نداشتم خوشم اومد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام به همه دوستان جدید و قدیم
سفره عقدمیناو سوگل و مریم و الی جون خیلی خوشگله . منم از مراسم عقد با خودم فقط فیلم اوردم البته من نامزدی داشتم که خوب میز نامزدی بود و همان شب هم عقد کردیم . تونستم فیلم رو کات بدم و عکس از میزم میذارم خوشگله. ولی با خودم 2 تا آلبوم 10 کیلویی از اتلیه آوردم . هر موقع جمع بودید میذارم.
فقط یه سوال من چجطوری البوم 40در 80 سانتیمتر رو اسکن کنم ؟؟؟؟؟؟؟
من فایلهای عکس اتلیه رو هم گرفتم ولی نامرد فایل خام تحویل داد . یکار دیگه هم فکر کنم بشه کرد از روی البوم عکس گرفت . اگه خوب بشه .ولی یک روز همه بودیم حتما میذارم .
سوگل جون و وحیده جون اون فیلم رو حتما میذارم یوتیوپ قبول نکرد چون بلند بود ولی چندتااز کارهاش روی خود دیوار فیس بوک همسری هست . ولی احتمالا میذارم روی سایت همسری و خبر میدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز