بچهها من که دیگه گیج شدم.. نمیدونم چه اسمی بذارم رو نینی..

در مورد این اسمها نظرتون چیه؟؟ پرهام- پارسا- میعاد- میلاد- میثاق- معین- میثم- نیما- کاوان- کیا- کیان- کیانوش- کیارش- کیاوش- ماکان- متین- پویا- پویان- رهام- رامین- رایان- شاهین- شایان- حسام- ایمان- مهران.. اینم بگم که خودم از هیچ کدوم خوشم نمیاد..

به جز کیان و ماکان و متین و مهران..