2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

راستی‌ مریم جون بابا این شهره سوخته عجب جایی‌ بید هااا.. آدم همچین یه جوریش میشه..مگه نه؟ چشم مصنوعی؟؟ اون زمان؟؟؟ عمل جراحی مغز؟؟ طاس؟ آدم نمیدونه باید افتخار کنه به اون مردم یا باید بیشتر تعجب کنه؟؟ شایدم هردوش..
سلام دوست جونا ،

مرسی سوگلی جون چشمای خوشگلت قشنگ میبینه

بانو جون من هم اندر کف شهر سوخته موندم البته قبلا هم راجع بهش یه چیزا شنیده بودم ولی این دیگه خیلی خوووووووووووووب بود حیف که سوخت !!!

خاله ریزه کجایی امروز از صبح اصلا نبودی نگرانت شدم هااااااااااااااااااااا
مثلا دیشب ساعت 12 رفتم توی رختخواب آخرین باری که ساعت رو نگاه کردم ( یعنی بیدار بودم همچنان ) ساعت 3:05 دقیقه نیمه شب بود بعد از اون طرف هم هر روز ساعت 5 صبخ یکهو از خواب میپرم !!!! چرا نمیدونم !!!! و دیگه هی توی جام وووول میخورم میخوابم بیدار میشم دوباره میخوابم بیدار میشم !!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ــــــ

marshal_ | -1 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز