سلام دوست جونا ،
مرسی سوگلی جون چشمای خوشگلت قشنگ میبینه

بانو جون من هم اندر کف شهر سوخته موندم البته قبلا هم راجع بهش یه چیزا شنیده بودم ولی این دیگه خیلی خوووووووووووووب بود حیف که سوخت !!!

خاله ریزه کجایی امروز از صبح اصلا نبودی نگرانت شدم هااااااااااااااااااااا