آره والا !!! من که همین الان زیر کولرم دارم بال بال میزنم البته من خیلی گرمایییییییییییییییییییییییی هم هستم وگرنه به شوهر جانم باشه اصلا کولر روشن نمیکنه !!! حالا هواشناسی وعده داده از هفته دیگه میخواد خنک بشه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
به نظر من اینجا فقط یکم کرایه خونه بالا هست ..الان یه خونه دو خوابه البته خونه نه اپارتمان .. تو منطقه خوب موکیلتیو حدود 800-900 تا هست که با بقیه چیزا 1000 تا در میاد
پرناز جون باز هم هنوز نسبت به ایران من فکر میکنم اجاره هم ارزون تره چون پول پیش هم که نداره !!!! تهران که واقعا اجاره ها دیگه سر به فلک میزنه و البته اینجا در آمد هم خیلی فرق داره با تهرون البته اگه کاری باشه !!