2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ببین نمیدونم دوستتون خودش خونه داره یا توی آپارتمان هست ؟؟ مثلا این آپارتمان هایی که ما زندگی میکنیم آپارتمان مبله مخصوص مهمان هم داره !!! که میشه ازشون اجاره کرد که شبی فکر میکنم 50$ هستش مطمئن نیستم که میشه ماهی 1500$ ولی در مورد اون آپارتمان های توریستی برات میپرسم ببینم در چه حدودی هستن ؟؟؟؟؟؟ چون الان کم کم توریست کم میشه چون هوا رو به سردی میره شاید بشه ارزون پیدا کرد !!!!
حتما یه مدارکی میخوان برای اجاره یکیش آی دی هست( که همون پاسپورتتون میشه ) معمولا کردیت کارت میخوان حالا شما بخواین نقد حساب کنید نمیدونم شرایطش چه جوری باشه

هتل همچین قیمتی گفتن خوبه نمیدونم چه هتلی بوده چون گرون تر از این حرفاست !!!!
سلام دوست جونا.............. خوبین

ممنون مریم بانو جون .. منتظر بودم گرین کارت آیین درست بشه عزیزم ... الان هم امدیم واشینگتن ( سیاتل) یکم از شما دوریم .. اینجا خیلی سرده .. همش بارون و باد .. ولی طبیعت فوق العاده زیبائی داره ...

خانمی من تاریخ خوندم و تخصصم هم تهران شناسی بود .. البته یه مدتی تهران شناسی کار تحقیق می کردم و تو چند تا روزنامه مطلب می نوشتم که بعد دیگه افتادم تو کار فیلم نامه و رمان و الان هم که اینجام فکر کنم باید برم تو مک دونالد کارکنم (-:

در مورد نی نی هم انشاا.. بزودی میاد تو بغلت و مثل ماها موهات رو می کنی .. فعلا خیلللللللللللللللللی وقت داری 29 سال سنی هست که هنوز خیلی ها تصمیم نگرفتن ازدواج کنند.

وحیده جان ممنون .. از راهنمائی پریروز همسر گرامی رفته یه شیر گرفته امیدوارم این بهش بسازه اگر نه باید برم دوباره یه چیز دیگه بگیرم ...

نمی دونم چرا وضعیت شیر خشک اینجا اینجوریه .... من تو ایران بهش هومانا می دادم تو اروپا هم هومانا حتی اچ آ که مخصوص بچه ها ی آلژی دار بود هم به راحتی پیدا می شد اما اینجا خیلی محدود هست ...

فکر کنم خانمای امریکائی خوب شیر می دن ( شوخی )

خوشحالم که به جمع شما اومدم
و
حالا حالا ها اینجا سئوال دارم میام اذیتتون می کنم ..........بوس و ممنون
پرناز جون مک دونالد رو خوب اومدی الان یکمی اوضاع اقتصادی خرابه ولی جدا از شوخی و مک دونالد و اینا ایشالا یه کار خوب گیر میاری ، هر سوالی هم داشتی بیا اینجا بچه ها خیلی گل هستن حتما کمکت میکنند
آییییییییییییی نه به سرمای شما اون بالا نه به آفتاب داغ ما این پایین !!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز