زهره جون اگه تونستی حتما برو ، حتی اگه میتونی زمانی که شوهرت خونست عرفان رو یکساعت بزاری و بری خیلی خوبه هم برای روحیه هم از نظر جسمییییییییییییییییییییی
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من خیلیییییییییییییییییییییییییی به چیزای تاریخی علاقه دارم یکییییییییییییییی تاریخ یکی هم مسائل فرا زمینی !!! کلا نه این که یک جور حس کاراگاهی در وجودم نهفته شده به مسائلی که اطلاعات کمی ازش در دست هست بیشتر علاقه دارم !!!