2777
2789
عنوان

حساسیت دارویی

33 بازدید | 1 پست

بچه ها من دو روز پیش دندونم رو عصب کشی کردم

دکتر دندون پزشک برام کو آموکسی کلاو با مترونیدازول و نوافن برای عفونت دندونم نوشت که مصرف کنم

بعد من از اون روز تا الان هر وقت اموکسی کلاو میخورم حالم بد میشه،شکمم درد میگیره و یجوری میشه،حالت تهوع بهم دست میده ،احساس بیحالی بهم دست میده،اللن که تعطیلات خود دکتر هم نیست برم پیشش بگم اینجوریه،به نظرتون قرص خوردن رو ادامه بدم یا قطعش کنم ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792