بچه ها من دو روز پیش دندونم رو عصب کشی کردم
دکتر دندون پزشک برام کو آموکسی کلاو با مترونیدازول و نوافن برای عفونت دندونم نوشت که مصرف کنم
بعد من از اون روز تا الان هر وقت اموکسی کلاو میخورم حالم بد میشه،شکمم درد میگیره و یجوری میشه،حالت تهوع بهم دست میده ،احساس بیحالی بهم دست میده،اللن که تعطیلات خود دکتر هم نیست برم پیشش بگم اینجوریه،به نظرتون قرص خوردن رو ادامه بدم یا قطعش کنم ؟