الی دیروز با شوهر جان میگفتم که جمعه مریض بودم هوس نکردم و اونم میگفت آره خیلی حالت بد بوده و اینها بعد برا من کلا هوس کردن هام رو تجزیه تحلیل کرده که مثلا تو وقتی غصه داری اینها رو هوس میکنی وقتی خوشحالی اینهارو و...کفّ کرده بودم

من رو از خودم بهتر میشناخت ! خلاصه درجه دکترهای هوس کردن شناسی خودم رو بهش دادم !! لول