ما رفتیم هتل بزرگ تهران ساعت 2.30 مامان بابا و .... هم رفتند خونه هه هه خلاصه دیدیم مسیول مسخره هتل ما رو راه نداد می گفت شناسنامه باید نشون بدید ما هم یادمون رفته بود ببریم از بس شلوغ پلوغ بود . ما قباله ازدواج همراهمون بود ول یما رو راه ندادند اقامون خیلی شاکی بود و همش می گفت خیلی مسخره هست خلاصه با گریه اومدیم خونه تو اتاق خودم لالا کردیم .