محصولات بابی براون هم عالیه کهBobbi Brown Hydrating Eye Cream هم عالی هست که نوردستروم داره کلا این برند عالی هست این کرم رو مامانم استفاده می کنه راضی هست خیلی .
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
با این اوصاف به این نتیجه رسیدم که بمونم این عرفان را بزرگ کنم مادر بودن مسئولیتش سنگینه این اداها را برا من که اینجا تنهام بر نمیداره مردا ایرانی از بچه داری هیچی نمیدونند و نمیهواند یاد بگیرند و تو این زمینه کولند و بیخیال
وایییییییییییی زهره جون خداروشکر که بخیر گذشت ...آخی چقدر هر سه تاتون ترسیدین..ولی میتونم تصور کنم که بخاطر پسرت تا خونه رو پرواز کردی ..خدارو شکر که بخیر گذشت ..........
ریمل هم چند تا من می زنم رو ی هم 1- Lancme HYPNSE Custom Volume Mascara $24.50
بعدش اینو می زنم چون استیلادر مزه ها رو به هم نمی چسبونه و لانکم هم مزه ها رو پر می کنه . توصیه می کنم اگر ویبره دار بود ویبره دا ربگیری خیلی مزه ها رو پر می کنه .
الی جون انشالله که نینیه نازنینت به دنیا اومد از همون روز اول یه سری کارا را بده دست شو شو روزای تعطیل تا یاد بگیره و احساس مسئولیت و فوکوسش رو بچه زیاد بشه من خودم عرفان دستمه خیلی اتفاقا افتاده ولی من چندین کار را باید با اون انجام بدم و اخرش هم ختم شده به بیخیالیه همسر جان
پس من چی کار کنم زهره جون،،،من هیچی نمیدونم از بچه داری ولی همسر جان که دو تا خواهر زادش رو بزرگ کرده میگه نگران نباش و من کمکت میکنم یادت میدم حالا این وسط چی به چی میشه؟؟؟
اره زهره جون حتما اینکارو می کنم مردها همه اینطوری هستند ولی خوب باید از اول عادتشون داد . والا مردهای امیریکایی همه کار می کنند دایپر عوض می کنند حمام می کنند غذا می دن شیر می دن هه هه ولی جدی جدی مردهای ایرانی رو باید روشون کا رکرد . ههههههههه
شهره جون میای و جیم فنگ می شی هه هه حالت جطوره ؟؟؟خداروشکر بهتر شدی .......وای جون بارندگی امسال کم شده حساسیت ها هم بیشتر شده به خاطر گرده گلها و درخت
خوبه که سوگل جون به شوهرت مسئولیت دادن و اون یاد گرفته بهت کمک میکنه خدا را شکر مادر غریزی تو وجودش میاد یه سری چیزا از اجدادمون به ارث رسیده نگران نباش