2777
2789
عنوان

جواب رد دادن

135 بازدید | 20 پست

من کلا درخواست دوستی زیاد میگیرم ولی جواب رد میدم چون خانوادم حساسن،ولی عذاب وجدان گرفتم بنظرتون اشکال نداره ردشون کردم؟تازه یکیشون رو خوشم میومد ولی حکم برا همه یکیه

البته دیگه تو هیچ محیطی نمیرم که درخواستی نگیرم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برا دوستی یا خواستگاری

نویسنده رمان عاشقانه هستم کسی دوست داشت بخونه درخواست بده 😘💝 بازی خوبه ولی نه با قلب کسی🙂💔💫من آدم آرومیم بازی نکن با روحیم 💖 من عاشق قدم زدن با تو تو هوای بارونیم 🥲 ♥️باتو دارم یه حس راحت نیازی نیست به استراحت 🥰همه ی ادما دنبال استفادن😪💔 میمیرم برات واسه اون چشات 🥲💝 دلم فقط بودی تن تورووو میخواد🥺💔 جونمم بخوای میدم دو دستی فدای چشات 💝یاد گرفتم تنها باشم خوردم زمین خودم پاشم 💪💪💪💪من به آرزوهام قول رسیدن دادم و بهش میرسم چون خدامودارم🤩😍 چنقانون میگم قانون یک: به هیچکس اعتماد نکن قانون دو : هیچکس جز خودت مهم نباشه قانون سه : بین غرور و زندگیت مجبور به انتخاب شدی همیشه غرورت رو انتخاب کن قانون چهار :تو تنها به دنیا میای و تنها از دنیا میری قانون پنج :صبر صبر صبر صبر صبر صبر صبر.

خیلی خوب کاری کردی اینجوری در آینده خاطرات تلخ گناه آلود نداری و با توجه به مردهای ایرانی که بد غیرتی میشن دیگه خیالت راهته که کاری نکردی فبل شوهرت که بعدش پشیمون باشی

آفرین به هوش و زکاوتی که داری

ایرانگردم .اگه جایی  اطراف شما هست که زیباست وبرای مسافرت خوبه خوشحال میشم معرفی کنین 😀

نه فقط دوستی(رابطه عاطفی بدون هدف)

عذاب وجدان در برابر چی و کی ؟؟

.آهای با تو حرومزاده م که نمیبینی و نمیخوای ببینی که نوشتم متاهل .من فقطط تو رو یه حرومزاده میدونم ..به شناسنامه ت قناعت نکن برو یه تست دی آن ای بده تا بفهمی که واقعا یه حرومزاده ای .و بابات اونی نیست که اسمش تو شناسنامته 🤣🤣😂😂😏😏اونی که حلال زاده ناموس میدونه چیه ..اما تو حالیت نیست ناموس چیه .چون تو خانواده تون بی ناموسی موج میزنه و عادیه .... من برای آنها کسی بودم که برای خود آرزو داشتم💔💔. عادلانه نیست بی تو سر کنم ؛بی هوای تو

نه فقط دوستی(رابطه عاطفی بدون هدف)

بی هدفو خب نباید اصن قبول کرد ولی خب اگه بالای ۱۸ باشی اختیارت دست خودته خانواده دیگه...

نویسنده رمان عاشقانه هستم کسی دوست داشت بخونه درخواست بده 😘💝 بازی خوبه ولی نه با قلب کسی🙂💔💫من آدم آرومیم بازی نکن با روحیم 💖 من عاشق قدم زدن با تو تو هوای بارونیم 🥲 ♥️باتو دارم یه حس راحت نیازی نیست به استراحت 🥰همه ی ادما دنبال استفادن😪💔 میمیرم برات واسه اون چشات 🥲💝 دلم فقط بودی تن تورووو میخواد🥺💔 جونمم بخوای میدم دو دستی فدای چشات 💝یاد گرفتم تنها باشم خوردم زمین خودم پاشم 💪💪💪💪من به آرزوهام قول رسیدن دادم و بهش میرسم چون خدامودارم🤩😍 چنقانون میگم قانون یک: به هیچکس اعتماد نکن قانون دو : هیچکس جز خودت مهم نباشه قانون سه : بین غرور و زندگیت مجبور به انتخاب شدی همیشه غرورت رو انتخاب کن قانون چهار :تو تنها به دنیا میای و تنها از دنیا میری قانون پنج :صبر صبر صبر صبر صبر صبر صبر.

خیلی خوب کاری کردی اینجوری در آینده خاطرات تلخ گناه آلود نداری و با توجه به مردهای ایرانی که بد غیرت ...

وای مرسی ازت🥲همه ادمای اطرافمو میدیدم که وارد رابطه میشن و همون ادمایی که بهم درخواست دادن با کلی دختر میپرن با خودم گفتم نکنه کار اشتباهی کردم و معمولی نبود کارم.تو شک افتادم ولی این حرفو که زدین خیالم راحت شد🌱

عذاب وجدان در برابر چی و کی ؟؟

عذاب وجدان گرفته بودم بابت اینکه ردشون کردم چون بعضیاشون ادمای خوبی بودن ولی من الان سنمو مناسب رابطه نمیدونم رد میکردم همه رو.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792