دوم اینکه موضوع تالاسمی اینجا به انداز ایران خیلی مهم نیست چون مثل ایران هم شایع نیست ..ممکنه چون لیسانس داری و از یک کشور به جز خود آمریکا ، بهت اجازه تحقیق مستقل رو فعلا توی آزمایشگاه ندن..باید افرادی رو پیدا کنی که توی این زمینه کار کردن یا مشغول هستن ،،بری تو وب سایتهای استادها و پزشکای که تحقیق میکنن و کار ریسرچ اونها رو بخون اگه کسی رو پیدا کردی که رو موضوع مورد علاقت کار میکنه با اون تماس بگیر یا حتا اگه مورد مشابه هم دیدی با اونها تماس بگیر و به خواه که تو آزمایشگاه بهاشون همکاری کنی ،،میتونی اول بگی داوطلبانه میای تا اونها هم بهت عتماد کنن و بعد بگیرنت ..خلاصه که به نظرم اینطوری موفق میشی در کنارش زبانت رو هم قوی کن ..ایشالا که موفق باشی..ببخشید من الان شوهرم اومد برم ناهار ...سوالی بازم داشتی در خدمتم