2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شهره جون بهتر نشدی؟ بچه ها اینجا اب وهواش و ویروساش را جدی بگیرید اگر سرما خوردگیتون خوب نمیشه برید دکتر من همیشه از درمونای خونگی استفاده میکردم سینوسام داغون شد دکترم میگفت بهتر همون اول سرماخوردگی درمان را شروع کنید نزارید بمونه توبدنتون
سوگل جون من خود کفا نبودم ولی اینجا به مرور ادم مجبور میشه کاراش را به تنهایی انجام بده من هنوز به خودکفایی اینجا نرسیدم منتظرم عرفان بره پیش دبستانی نمیخوام 3 سالگی بزارمش بره میترسم بزننش بچه ها.
همسایمون میگفت 3 سالش شد بفرستش ولی میزارم بزرگتر بشه 4 سال یا 5 سال یه پیرزنه سیاهپوستی راهنماییم کرد گفت ادم درست نیست اینجا بچش را تو سنی بفرسته مدرسه که نتونه اتفاقی افتاد براش به پلیس بگه یا کسی کتکش زد نتونه به خونوادش بگه خلاصه خیلی سخته و نظراته ادما متفاوته بعضی ها هم میگن بچه باید کتک بخوره از هم سن وسالاش چه اشکالی داره .
راستی مامان فاطمه شما نیکورا از کی میفرستید مهد یا پیش دبستانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مینا جون ویروسا هر جایی با هم فرق میکنه و تو را به طور کامل بیمه نمیکنه ولی باز با دکترت مشورت کن اگر خوبه امپولش را بزن قبل رفتنت ولی من ایران مریض نشدم هر روز یه قرص ویتامین ث میخوردم از اینجا بخر ضرر نداره واز زمانه سفرت شروع کن بخور خیلی هم خوبه ارشیدا شیر خودت را میخوره
سوگل جون میتونی یه کم من را راهنمایی کنی من با استاد چی بگم که بزارند کار کنم تو ازمایشگاه نمیدونی ترس من را برداشته چون زبانم هم خوب نیست رو یه موضوعی دوست دارم کار کنم ولی در حد یه ایدست شاید اصلا اهمیت نداشته باشه البته تو دانشگاهه خودمون استاد استقبال کرد رفتم دنیالش هیچ مقالهای پیدا نکردم و تو ایران هم میگفتن باید دکترا یا فوق داشته باشی اگر ایدهای داری باید از قبل روش کار کرده باشی ولی کجا و چطوری من فقط لیسانس دارم خلاصه فکر کنم اینجا هم نتونم روش کار کنم باید دکترا داشته باشم ولی بیشتر میخوام تو زمینه موضوع تحقیقم ادامه تحصیل بدم و درس بخونم ود مورد تالاسمیه خلاصه نمیدونم چطوری بگم هیچ تحقیقی هم تودستم نیست و اطلاعاتم هم کمه در این مورد میتونی راهنماییم کنی خانومی اگر بد که اصلا دنبالش نباشم بزارم بد که ادامه تحصیل دادم و لی با این اوضاع فکر نکنم بتونم درس بخونم گفتم از طریق کار برم تو رشته ای که دوست داشتم تو اون زمینه ادامه تحصیل بدم ولی در توانم نیست خلاصه شما چه پیشنهادی برا من داری چون تو این زمینه موفق بودی ببخشید سوگل جون واقعا معذرت میخوام همش از روی ترسه این سوالات برام دعا کن ضایع نشم
زهره جونم اول از همه اینکه ترس ناداشته باش اونم از ضایع شدن این موضوع اینجا اصلا شایع نیست ،،قرار نیست که همه همه‌چیز رو بدونند و اینکه اینجا کشور پر از مهاجر هست و کلا اینها عادت دارن به انگلیسی که حالا خیلی‌ هم عالی‌ نباشه ! مگه این چینی‌‌ها رو ندیدی داغونن تو زبان ولی‌ دارن کارشون رو می‌کنند!تو که خیلی‌ بهتر از اونها هستی‌ ،،فقط عتماد به نفس داشته باش ..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز