2777
2789
سلام سلام دوستای گلم ، خوبین همگی ؟؟؟

به به سوگل جون میبینم شلغم خوری بهت ساخت ، خدا رو شکر که خوب شدی ایشالا شهره جون هم تا حالا خوب شده دیگه

زهره جون کرانچی چی چی بید دیگه ؟؟؟ کلک چه چیزایی درست میکنی

خاله الی ریزه هم که میبینم زدی به شکلک بازی ، یادش بخیر یادته یه مدت جوجه بازی میکردیم

سمیه جون حسابی حال میکنی با هوای ملس کالیفرنیا هااااااااااااا

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام خوشگلا. سوگل جونم خداروشکر که زودی خوب شدی. مرسی که حال بابامو پرسیدی. خداروشکر بهتره و هربار که زنگ میزنم گوشی رو میذارن روی گوشش و برای من و آرشیدا بوس میفرسته. ولی خوب خیلی ضعیف شده و نمیتونه بشینه و راه بره. زخم بستر گرفت که بیچاره کننده بود و تازه بعد 3-4 ماه تازه داره بهتر میشه.
شهره جونم تو که خانوم دکتر سایت بیدی چرا سرما خوردی خواهر؟ بعدشم، آخه تا کیما میای بعد به ما سرنمیزنی؟ من اهل کلاس ملاس نیستم که از قبل حتما هماهنگ باید بشه و این حرفها. شوشو هم همینطور و خیلی خاکی ماکی هستیم. کاش زنگ میزدی میومدی.
درمورد تغییر فصل و مریضی، بنظرت واکسن آنفلوانزا بزنم برم ایران؟ با بچه خیلی نگران مریضی و آلودگی هوای تهرانم. پارسال همین موقع ها بود رفتم، تا رسیدم فلو شدید گرفتم که تا نزدیکای عروسیم ادامه داشت (یکماه بعدش)
مریم جونم تو در چه حالی؟ منم نرفته دلم برای همتون داره تنگ میشه. تاحالا روزشماری میکردم برای رفتن، حالا هی دلم میگیره انگاری به خونه و زندگیم و همه چی عادت کردما؟!؟!
الی جونم 15 هفتگی نی نی مبارک. چیزی اون تو حس میکنی یا نه هنوز؟ این دربند جدیده هم افتضاحه فقط جاش خوشگله و کلاٌ مثل اولیش نگرفته و همش داره ضرر میکنه. بقول خودت، خسیس هم هست ولی عروسی پسرش ما رفتیم نمیدونی چه عروسی فوق العاده توپی بود بینهایت خرج کرده بودن مایکل و سوزان روشن و چندتا خواننده دیگه بودن. ولی من از کسری و بیژن خوشم میاد.
بانو جون کلاس زایمان رو بیمه م کاور نمیکرد راستش نرفتم و ما که اینقدر تو اینترنت داریم اطلاعات میگیریم نیازی هم بهش نیست. ولی تور بیمارستان رایگانه، بنظرم برو هم فانه، هم یه چیزائی دستت میاد. از دکترت باید برگه هاشو بگیری. کوپن بیبیزاراس هم اگه رجیستر کنین برای بی بی شاور براتون مرتب میفرسته. الکی یه رجیستر درست کنین!
زهره جون چه حالی میکنم اینقدر با عرفان کوچولو عاشقانه مادری میکنی با هم تخم مرغ میشکنین، آب بازی میکنین. بچه واقعا توجه میخواد و لذت میبره.
سمیه جون تو و رکسانا جون چطورین؟ از خدات باشه که مادرشوشو داری و عاشق بچه ت هستن. اینارو تو این غربت به فال نیک بگیر.
ما دیروز رفتیم رنسانس فستیوال. جای همگی خالی خیلی باحال بود. یخورده با بچه سخت بود ولی دوستان کمک میکردن. الان هم اینجا ایرشو هست و خونه ما نزدیک ناساست میخوام آرشیدا رو ببرم یه دوری بزنیم این اطراف.
سلام دوست جونا.. من این روزا یه کم بیزی بودم ولی‌ میومدم می‌خوندم نوشته‌هاتون رو.. الی جون در مورده خسیس بازی قبول دارم حرفت رو.. ما ایرانی‌‌ها از سر و تهه همه چی‌ میخوایم بزنیم والا.. ولی‌ ما اینجا یه موبیدیک داریم که غذاش حرف نداره.. مثلا به جوجش اونقد زعفرون میزنه که دیگه رنگش قرمزه به جای زرد.. روی برنج هم که پر از زعفرون میکنه.. کبابشم خداییش نرم و لذیذه.. ( خودم دهنم آب افتاد دوباره..).. امروزم اتفاقا جای همگی‌ خالی‌ رفته بودیم ناهار انجا به افتخاره بیست و شیش هفتگی‌ یه گًل پسر..جای الی جون رو خالی‌ کردم با اون همه زعفرون..
مریم بانو جونم رنگ اتاقمون رنگه مورده علاقه یه من بید و قابل شما رو نداشته بید جیگر.. سوگل جونم خوشحالم که بهتر شدی.. مینا جون مرسی‌ از راهنمییت.. پس برم تو کاره رجیستر برای کوپون موپون.. بابا این آرشیدا جون رو یه گازش بگیر از طرفه من.. چه حالی میکنه برای خودش..
دوستان عکس‌های پاییز رو گذاشتم تو فیس بوک..چون زیاد شده بود.. امروز تو راهه موبیدیک براتون گرفتم..امیدوارم خوشتون بیاد..من برم پیشه شوشو تا قر نزده.. ماچ برایه همه.. فعلا بای
وای خانوم خوشکله را نیگا این ارشیدا خانوم روز به روز خوشگلتر و مامانی و خوردنیتر میشه ماشالله ببوسش مینا جون از طرف من اگر فقط تهران باشی و تو سرما مسافرت نکنی تو ایران هیچیش نمیشه من پارسال 1 نوامبر رفتم عرفان سخت مریض شد ولی خیلی مسافرت کردیم اینور و اونور هر کدوم از فامیلای شوهرم یه طرف بودن وخیلیها بهم گفتن یه جا بشین تازه هم انفولانزای خوکی اومده بود ولی شوهرم قبول نکرد گفت همه میخوان عرفان را ببینند ولی تموم دردسر مریضیش رو دوش خودم بود اسهال وتب وقتی اومدم اینجا حالش خوب شد فقط بخاطر مراعات نکردن وگرنه اب و هوا الکی کسی را مریض نمیکنه نگران نباش از این دستمالای انتی باکتریال بگیر تو هواپیما استفاده کن نذار کسی به بچت دست بزنه تو هواپیما خوب بهشون تذکر بده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز