2777
2789
سلام دخملی ها

خدا بد نده میبینم باز دو روز سوسن تراپی نکردیم مجروح و زخمی دادیم که ، سوگلی ، شهره جون ایشالا که زودی خوب بشین سوپ داغ بخورین شبا هم حسابی پتو بکشین روز خودتون عرق کنید آره جونم هر چی بیشتر عرق کنید زودتر خوب میشین !!! چااااااااااااااای سبز هم با عسل خیلی خوبه برای سرما خوردگی خلاصه مادر مراقب خودتون باشین

الی جونی من هم دلم برات تنگولیده خانوم خوشگله

بانو جون دمت گرم با این عکسای خوشگلت کلی حال کردم مامان قل قلی ، در ضمن من عاشق رنگ اتاق خوابتون هستم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی خوش رنگه

سمیه جون چطوری ؟؟؟ رکسی خانوم ما خوبه دخمل گل ؟؟؟ تو کی ایشالا راهی میشی ایران ؟؟؟

مینا جون هم که بزودی میره دلمون تنگ میشه حسابی

زهره جون خوبی ؟؟؟ عرفان گلی خوبه ؟؟ هنر جدید چی در کردی از خودت زود باش روووو کن

بنفشه ناقلا کم پیدایی هااااااااااااااااااااااااااا بیا یکم برامون بتعریف چی میکنی با دخمل خوشگلت آخه ؟؟؟

آیدا هم که کارش از کم پیدایی گذاشته به طور کلی غیبش زده !!!!!!

شینیلی هم همینطور باید آگهی بدیم که چرا مفقودالاثر شد ؟؟

یلدا خواهر تو اوضاع احوالت چطوره ؟؟؟؟

لیلا جون چه خبر ؟؟؟ کی میری ایشالا برای آی وی اف ؟؟؟ درس و مشقات خوب پیش میره ؟؟؟؟

کسی رو از قلم ننداختم توی چاق سلامتی /؟؟؟؟؟؟؟؟ آدمیزاده دیگه حواس که نیست !!
دوست جونها خوشگلها سلام سلام ..من اومدم حالم هم خوب خوب شده در اینجا جا? داره از پرستاری‌های همسر جان و شلغم خوری‌های خودم تشکر کنم ..خلاصه که دیروز خیلی‌ داغون بیدم ولی‌ امروز خداروشکر خوبم...سرم شلوغه باید یهpresentation ارایه بدم راجع به زنان موفق در ایران برا گروه مون چهارشنبه البته اول از همه باید راجع به خودم صحبت کنم دیگه ههههههه..شهره جون ایشالا که تو هم خوب بشی‌ مواظب خودت باش حسابی‌ ..چند روز پیش از ورزش که برمیگشتم ماشین نبردم که هوا خوبه پیاده بیام که چون باد میومده احتمالا سرما خوردم و چائیدم !! اینم درس عبرتی شد دیگه ...میبوسمتون مرسی‌ از آرزوهای خوب و لطف و محبت همگی‌ ....فعلا برم سراغ maghsham

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب از بیکاری شکلک بازی می کنم .
سوگل جون امیدوارم کاملا حالت خوب شده باشه .
مریم جونم غذای جدید چینی چی درست کردی ؟؟

شهره جون این دوروز تعطیلی رو چیکا رکردی ؟؟؟
شف فاطمه کجا بیدی بابا حسابی سرت شلوغه ها
مینا جون هم که حتما در حال خرید هست و چمدانها رو بسته .

زهره جون هم که در حال کیک درست کردن هست با عرفان گلی
بانو جون هم که در حال خرید از تی جی مکس و این حرفها
سلام به همگی‌ خوبین سوگلی خدا را شکر که بهتری ،شهره جان خوبی‌ بهتر شدی خیلی‌ مراقب خودت باش،مریم عزیز شما چه طوری منم 12 ژانویه میرم امید خدا بانو گلی شما چه طوری خوبی‌ بهتری تیه ج مکس رفتی‌،زهره جان شما چه خبر،مینا هم که حسابی مشغول جمع و جور است،یلدا جون شما چه طوری بهتری فکر کنم مشغول تولد شوشو باشی‌ ،الی‌ و فندقی خوبان 15 هفتگی فندقی هم مبارک
بدترین درد زندگی غربت است
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز