سلام دخملی ها
خدا بد نده میبینم باز دو روز سوسن تراپی نکردیم مجروح و زخمی دادیم که ، سوگلی ، شهره جون ایشالا که زودی خوب بشین سوپ داغ بخورین شبا هم حسابی پتو بکشین روز خودتون عرق کنید آره جونم هر چی بیشتر عرق کنید زودتر خوب میشین !!! چااااااااااااااای سبز هم با عسل خیلی خوبه برای سرما خوردگی خلاصه مادر مراقب خودتون باشین

الی جونی من هم دلم برات تنگولیده خانوم خوشگله

بانو جون دمت گرم با این عکسای خوشگلت کلی حال کردم مامان قل قلی ، در ضمن من عاشق رنگ اتاق خوابتون هستم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی خوش رنگه

سمیه جون چطوری ؟؟؟ رکسی خانوم ما خوبه دخمل گل ؟؟؟ تو کی ایشالا راهی میشی ایران ؟؟؟
مینا جون هم که بزودی میره دلمون تنگ میشه حسابی

زهره جون خوبی ؟؟؟ عرفان گلی خوبه ؟؟ هنر جدید چی در کردی از خودت زود باش روووو کن

بنفشه ناقلا کم پیدایی هااااااااااااااااااااااااااا بیا یکم برامون بتعریف چی میکنی با دخمل خوشگلت آخه ؟؟؟
آیدا هم که کارش از کم پیدایی گذاشته به طور کلی غیبش زده !!!!!!
شینیلی هم همینطور باید آگهی بدیم که چرا مفقودالاثر شد ؟؟
یلدا خواهر تو اوضاع احوالت چطوره ؟؟؟؟

لیلا جون چه خبر ؟؟؟ کی میری ایشالا برای آی وی اف ؟؟؟ درس و مشقات خوب پیش میره ؟؟؟؟
کسی رو از قلم ننداختم توی چاق سلامتی /؟؟؟؟؟؟؟؟ آدمیزاده دیگه حواس که نیست !!