2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مریم جون اینکرانچی را اینطوری درستش کردم من از پیمانه استفاده نمیکنم یه مقدار سودا واتر ریختم تو ظرف و ارد را کم کم بهش اضافه کردم غلظتش باید در حد پنکیک باشه بعدش یه مقدار کمی برنج را که از قبل گذاشته بودم خیس بخوره را تو ماهیتابه طبخ دادم تا خشک شد ابشون مرتب باید هم بزنی چون میچسبه به ماهیتابه برنج وقتی خشک شدن خودشون به راحتی تو ماهیتابه حرکت میکنند با تکون دادن بعد اونا را اضافه کردم به مایع خمیرمون و یه مقدار قارچ هم خورد کردن تو کره سرخ کردم البته یه مقداری نمک هم اضافه کردم بهش و اون را با همون کره که توش سرخ کردم ریختم داخل موادمون و بعد تو روغن فراوون با قاشق میریختم داخل روغن شکلش مهم نیست هر بار با همون قاشق میریختم داخل روغن تا سرخ بشن تقریبا مثل زمانی که کتلت سیب زمینی درست میکنی بعد درشون میاری زیاد زوغن به خودشون نمیگیرند ولی من گذاشتمشون توصافی خوشمزه شده بود باز سلیقه ای
سلام به همگی‌ خوبین چه خبر ،جیگر این آرشیدا با این خند‌ش،شهره جان بهتری بیا یک خبری از خودت بده ،مریم جان شما چه طوری از هوای اینجا بیشتر از پشت پنچره استفاده می‌کنم چون بیشتر موقع‌ها خانه هستم حتی خانه مادر شوشو،الی‌ چه خبر خوبیو فندقی خوبه،بانو جان شما چه طوری 26 هفتگی گلی پسر مبارک
بدترین درد زندگی غربت است
زهره جان خوبی‌ چه چیزهای خوشمزه‌ای درست میکنی‌،اینجا هوا مثل دیروز بارانی است و شوشو هم امشب خیلی‌ دیر میاد دلم میخواهت نقاشی کنم ولی‌ هسش نیست رکسانا هم کمی‌ بازی می‌کنه کمی‌ هم نق می‌زنه،سوگلی چه خبر کم پیدا شودی
بدترین درد زندگی غربت است
سلام دوستای گلم ، چطور مطورین ؟؟؟؟؟

مینا جون دل ضعفه گرفتیم ماشالا به این دخملی خوشگل شمااااااااااااااااا

کاش بنفشه جون هم بیاد عکس بزاره من دیگه رسما غششششششششش کنم

سمیه جون شما هم کوتاهی نکن در عکس گذاشتن
زهره جون مرسی از دستور کرانچی ایشالا میدرستم البته نه حالا حالا هااااااااااااااااااااا یه مدتی باید سرخ کردنی و شیرینی رو بزارم کنار این هفته نوتلا خوردم هیییییییییییییییییی نوتلا خوردم پوستم به طرز ناجوری یکباره ریخته بیرون
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز