بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
مریم جون اینکرانچی را اینطوری درستش کردم من از پیمانه استفاده نمیکنم یه مقدار سودا واتر ریختم تو ظرف و ارد را کم کم بهش اضافه کردم غلظتش باید در حد پنکیک باشه بعدش یه مقدار کمی برنج را که از قبل گذاشته بودم خیس بخوره را تو ماهیتابه طبخ دادم تا خشک شد ابشون مرتب باید هم بزنی چون میچسبه به ماهیتابه برنج وقتی خشک شدن خودشون به راحتی تو ماهیتابه حرکت میکنند با تکون دادن بعد اونا را اضافه کردم به مایع خمیرمون و یه مقدار قارچ هم خورد کردن تو کره سرخ کردم البته یه مقداری نمک هم اضافه کردم بهش و اون را با همون کره که توش سرخ کردم ریختم داخل موادمون و بعد تو روغن فراوون با قاشق میریختم داخل روغن شکلش مهم نیست هر بار با همون قاشق میریختم داخل روغن تا سرخ بشن تقریبا مثل زمانی که کتلت سیب زمینی درست میکنی بعد درشون میاری زیاد زوغن به خودشون نمیگیرند ولی من گذاشتمشون توصافی خوشمزه شده بود باز سلیقه ای
سلام به همگی خوبین چه خبر ،جیگر این آرشیدا با این خندش،شهره جان بهتری بیا یک خبری از خودت بده ،مریم جان شما چه طوری از هوای اینجا بیشتر از پشت پنچره استفاده میکنم چون بیشتر موقعها خانه هستم حتی خانه مادر شوشو،الی چه خبر خوبیو فندقی خوبه،بانو جان شما چه طوری 26 هفتگی گلی پسر مبارک
زهره جان خوبی چه چیزهای خوشمزهای درست میکنی،اینجا هوا مثل دیروز بارانی است و شوشو هم امشب خیلی دیر میاد دلم میخواهت نقاشی کنم ولی هسش نیست رکسانا هم کمی بازی میکنه کمی هم نق میزنه،سوگلی چه خبر کم پیدا شودی
زهره جون مرسی از دستور کرانچی ایشالا میدرستم البته نه حالا حالا هااااااااااااااااااااا یه مدتی باید سرخ کردنی و شیرینی رو بزارم کنار این هفته نوتلا خوردم هیییییییییییییییییی نوتلا خوردم پوستم به طرز ناجوری یکباره ریخته بیرون