نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859815 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 سلام سلام دختراااااااااااااااااااااااااااا منم با سیب زمینی نپخته درست میکنم واقعا هم سوگل جون درست میگه ترد و خوشمزه میشه
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 از الان هم اعلام میکنم ما شاممون تعطیله و امشب سالاد خوری داریم فقط این چند روز شدیدا توی یخچال بودیم باید یکم کالری کم کنیم این که نشد زندگی
banoO96 عضویت: 1388/09/15 تعداد پست: 811 سلام سلااااام... صد تا سلام .. به دوست جونای خوبم.. بچه ها منم سیب زمینی رو خام رنده میکنم.. از تنبلی نیست هاااا.. خوشمزه تر میشه..
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 بچه ها اینو بخونید خیلی جالبه http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=24673
banoO96 عضویت: 1388/09/15 تعداد پست: 811 مریم بانو جون ما هم امشب سالاد داشتیم فقط.. سالاد الویه البته..
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 ویییییییییییییییییییی، بانوو، باورم نمیشه، ما هم سالاد الویه داریم !!!!!!!!!!!!!!!!
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 مریم جون ، ما هم سالاد داریم فقط از نوع پر کالریش، همراه با مایونز چرببببببببب
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 اینی که گفتی خوندم مریم جون، واقعا جالب بید :) عین قدیم ندیما !!
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 چه خبره ما ها با برنامه میریم جلو البته مال ما که الویه نبووووووود ولی خوب سالاد که بود !!!! سوگلی خوبی ؟؟؟؟
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 من عاشق الویه هستم ولی به خاطر شوهرم که خیلی هواسش به خورد و خوراک هست 2-3 ماه یک دور درست میکنم فقط