اره بعنوان دانشجو که کار بیاد دستش خوب بود
دنیا فرقه بین کارآموزی و طرح
البته من بد گفتم...کار دانشجویی بخش داخلی ۱ بودم که فوتی زیاد داشتن منم دانشجو حساس
اومدم بیرون رفتم خونه سالمندان تا یکم کار بیاد دستم
۲ ماه+۸ ماه سابقه دارم بعد کرونام انشالله میرم بخش بیمارستانی چون تجربه هرچی بره بالا توی امتحان آسکی ترم آخرمون نمره بهتری میگیریم