2777
2789
عنوان

حقوقتون ...

| مشاهده متن کامل بحث + 669 بازدید | 71 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=131849937]خودم یکو ۶۰۰ شوهرم ۳تومن[/QUOTE به زندگی میرسه درامدتون؟! سخت نیس؟!

خوبه خداروشکر 

روزی که دختردار بشمبه دخترم میگم منتظر نباش کسی خوشبختت کنه،خودت برو دنبال خوشبختی...بهش میگم دخترم تو قراره روزی مستقل بشی...من نمیخوام بهش بگم که آخرین مرحله موفقیت یک دختر توو مملکتمونعروس شدنو خونه بخت رفتنه!!!نمیخوام دم به دیقه تو گوشش بخونمقراره روزی مادر بشی...بهش میگم عروسکم تو قراره انسان موفقی بشی و تو این راه نیازی نداری که عروس بشی،احتیاجی نداری مردی با اسبی سفید و این چرت و پرتا بیاد دنبالت!مشکل ما اینه که تو گوش بچه هامون از کودکی هی میخونیم؛هی تکرار میکنیم که نهایتا یکی میاد میگیرتت!«باور کنید موفقیت یک بانو در گرویعروس شدن و مادر
شوهرم کارمنده ماهی 3 و خرده ای. خودم اژانس توریستی چندماهی هست راه اندازی کردم درآمدم خوب بود یکماه ...

عزیزم شما بیماریت خوب شد ؟!یا هنوز درگیر هستین؟!😢

حال روحیتون چیطور ؟! بهترین انشاللع؟!

عزیزم شما بیماریت خوب شد ؟!یا هنوز درگیر هستین؟!😢 حال روحیتون چیطور ؟! بهترین انشاللع؟!

حال روحیم خدارو شکر عالیه. بیماری ام اس درمان نداره فقط کنترلیه. که تقریبا بخش زیادی از علایمم کم شده. کلا دیگه خودم رو درگیرش نمیکنم اصلا بهش فکر نمیکنم خیلی ممنونم از احوالپرسی شما دوست بزرگوار 

مرگ انسان گاهی اوقات از نبود نبض نیست مرگ یعنی حال من با دیدن انگشترش 
شیفت در گردش چجوریه؟ اخرش نفهمیدم پرستارا چند روز میرن🍉


ببین شیفت در گردش یعنی امشب شبکارم از ساعت ۱۹ تا ۸صبح فردا و بعدش فرداش بیکارم روز بعدش عصر میشم و روز بعدترش صبح، با توجه به نیاز بخش شیفت میزارن 

مثلا ساعتی که باید در ماه پُر کنیم تا حقوق بگیریم هست ۱۶۰ ساعت ولی وقتی کمبود داشته باشه از نظر نیرو ۲۳۰ساعت شیفت میزاره برات

ببین شیفت در گردش یعنی امشب شبکارم از ساعت ۱۹ تا ۸صبح فردا و بعدش فرداش بیکارم روز بعدش عصر میشم و ر ...

اهان

خیلی سخته

ولی مطمئنم پرستار مهربونی هستید😍🍉

خواهشاااا لایک نکنید روانی شدم🍉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز