2777
2789
عنوان

حقوقتون ...

| مشاهده متن کامل بحث + 669 بازدید | 71 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کار دانشجویی داشتم...پرستاری خونه سالمندان ۷۰۰ _۸۰۰خوب خوبش بود  اونم تو تابستون که میشد شیفت زیاد برداری

دوستم؛من دیکتاتوری نیستم که به دموکراسی رای داده باشه  پس، اگر فکر میکنی نظرم اشتباهه یا حتی ناقصه،بهم بگو  
سال ۹۹ حکممون دو و هشتصد میشه. دبیر و اینام امسال سه و پونصد و اینا میشه حقوقشون🍉

اره 

و اینکه بشدت با جمعی بیکار رو به رو خواهیم شد 

یکیش خود بنده سختمه که 2/800 پرداخت کنم به کارمند مجبپرم تعدیل نیرو کنم 

متاسفانه

خانه دارم حقوق شوهرمم5تومن خوبه خداروشکر

چه کسی میداند؟   که تو در پیله تنهایی خود، تنهایی؟                 که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟                                                     پیله ات را بگشا،                                                                  تو به اندازه ی پروانه شدن زیبایی ....💗
سختتون نیس؟! راحته این میزان ؟! البته اگر مجرد باشین و یا حتی متاهلم باشین اما پس انداز خودتون باشه ...

همسرمم تو اداره کار میکنه

خوبه خداروشکر🍉

خواهشاااا لایک نکنید روانی شدم🍉

من خانه دارم همسرم ۳تومن ولی دریافتی ۲۶۰۰اینا 

بارونو دوست دارم هنوز 🌧🧡چون تو رو یادم میاره💑حس میکنم پیش منیوقتی که بارون میباره👫🥰بارونو دوست دارم هنوز 💓🌈بدون چتر و سرپناه😓☔وقتی که حرفای دلم 😔🙂💔جا میگیرند توی یه آه🌬🚫
من خانه دارم همسرم ۳تومن ولی دریافتی ۲۶۰۰اینا 

بنده خدا کارفرماها هم ندارن که کامل پرداخت کنن 

نگران نباشین با عیدی و سنوات بیشتر هم میشه و اینکه بالاخرع کل پول تسویه میشع انشاللع

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش