2789
عنوان

جنسیت جنین

| مشاهده متن کامل بحث + 523 بازدید | 91 پست
ینی تمام علایمو بدون کم داشتی

میگم همه علائمی که شما داری رو داشتم عزیزم

کودکی ۷ساله مادرش را برد بیمارستان، دکتر گفت:مادرت میمیرد!بچه گفت:کی؟؟دکتر گفت:پاییز!بچه گفت:پاییز کیه؟؟گفت وقتیکه برگهای درختان میریزند،بچه آمد خانه نخ و سوزن برداشت رفت تا تمام برگهای شهر را به درختان بدوزد!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با اون تاریخی ک به من دادی پسره شک نکن...دختر میخای مگه.....من علائم پسرو دارم بچم دختره البته دوماه ...

برای من واقعا فرقی نداشت .تا اینکه دکتر امیدوارم کرد که پسره .شوهرمم پسر دوست داره .حالا رفتم انومالی میگه دختره ـخیلی تو ذوقمون خورده

ما کوچیکا خدامون بزرگه...
نمیدونمـوالا .چند نفر تعریف کردن که حتی دنیا اومده بچشون بعد دیدن ی جنس دیگس 

انشالله شما هر چی به صلاحه همون باشه عزیزم 

کودکی ۷ساله مادرش را برد بیمارستان، دکتر گفت:مادرت میمیرد!بچه گفت:کی؟؟دکتر گفت:پاییز!بچه گفت:پاییز کیه؟؟گفت وقتیکه برگهای درختان میریزند،بچه آمد خانه نخ و سوزن برداشت رفت تا تمام برگهای شهر را به درختان بدوزد!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792