سلام دوستان.من الان چهارماهو یه هفته هستم.چندوقت پیش سونو رفتم تشخیص ندادجنسیتو .فک کنم دستگاهشون قدیمی بود.حالا میخوام ببینم این علایمی که دارم همیشه میتونه معلوم کنه.حرارت بالا و گرمایی شدن شدید .شکم گرد و روبه جلو اصلا به پهلو نرفته .عین توپ فوتبال.خنکی خیلی دوست دارم بخورم.ترشیجات هم همینطور.شیرینی اصلا دوست ندارم.خنکی مث خیار.بستنی.ماست.ترشح اینام ندارم.قسمت راست رحمم بیشتر درد داره .اینا علایمم هست.