2777
2789
عنوان

جنسیت جنین

523 بازدید | 91 پست

سلام دوستان.من الان چهارماهو یه هفته هستم.چندوقت پیش سونو رفتم تشخیص ندادجنسیتو .فک کنم دستگاهشون قدیمی بود.حالا میخوام ببینم این علایمی که دارم همیشه میتونه معلوم کنه.حرارت بالا و گرمایی شدن شدید .شکم گرد و روبه جلو اصلا به پهلو نرفته .عین توپ فوتبال.خنکی خیلی دوست دارم بخورم.ترشیجات هم همینطور.شیرینی اصلا دوست ندارم.خنکی مث خیار.بستنی.ماست.ترشح اینام ندارم.قسمت راست رحمم بیشتر درد داره .اینا علایمم هست.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پسره

💗میشه اسم خوشگل موشگل برای دخترم پیشنهاد بدین؟🌸 😍🙏🏻  خودم نظرم رو آنیسا، آوینا، آنیا و کمی نیکا هست اما شوهرم میگه بارانا🤔 کدوم بهتره!؟ چقد تصمیم گرفتن سخته🥴

منم سر دوتا پسرام سمت چپم همش احساس داشتم

به توفیق الهی تا 25سال آینده‌ چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.💥💥💥 مرگ بر اسرائیل ✊ جالبه یه سری از خدا هم جلوتر میرن😏 میگن برای رژیم کودک کش و مظلوم کش اسرائیل طلب مرگ نکنید نمی‌دونن خدا تو جای جای قرآن از کلمات لعنة الله استفاده کرده و یه آیه ای هم هست که میگه (موتوا بغیظکم)یعنی بمیرید به خشمتان ، اگه قصد دشمنی با خدا نداری پس بگو مرگ بر اسرائیل ✊شمایی که با امضام مخالفی و تو تاپیک های غیر مرتبط ریپلای می‌کنی و به امضام گیر میدی باید بدونی با حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی در ریختن خون مظلومان شریک هستی(( امضای من میزان تشخیص انسانیت شماست))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز