دوستان من رمان خارجی زیاد خوندم ایرانی هم زیاد خوندم تازگیا یه رمان خوندم به اسم مهمان زندگی خیلی خوشم اومد یجور هم خونه ای بود استادش بود شوهرش خیلی غیرت داشت روش اینجور رمان سراغ دارین معرفی کنین ممنون
خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
واي تروخدا اگه مث اين مرد امشب ميميرد بازم رمان ميدوني بگو يا عابر بي سايه اونم خيلي قشنگ بود
گناهکار
عشق واحساس من
آبی به رنگ احساس من
دوون جوان
ناگفته ها
نفوذناپذیر
مثلث زندگی من
جدال پرتمنا
اسطوره
آبرویم راپس بده
هبوط
سیگارشکلاتی
پنجمین فصل سال
دوئل دل
پنجره هامیمیرند
دستهایم حافظه دارند
توسکا
زلزله مخرب
تقاص
زیتون
فعلا همینا یادمه😥😥😥😥
گرگ باش....🐺همین دیگه گرگ باش!خداشاهده منم از یه جا خوندم گفتم حتما خوبه به شماهم بگم...اصلا به من چه میخوای برو مرغ باش🐔...تخم بزار والا🐣😒😒 ( تیکر تولد ۱ سالگی پرنسسم😍😍😍😍😍)
گرگ باش....🐺همین دیگه گرگ باش!خداشاهده منم از یه جا خوندم گفتم حتما خوبه به شماهم بگم...اصلا به من چه میخوای برو مرغ باش🐔...تخم بزار والا🐣😒😒 ( تیکر تولد ۱ سالگی پرنسسم😍😍😍😍😍)