دوستان من رمان خارجی زیاد خوندم ایرانی هم زیاد خوندم تازگیا یه رمان خوندم به اسم مهمان زندگی خیلی خوشم اومد یجور هم خونه ای بود استادش بود شوهرش خیلی غیرت داشت روش اینجور رمان سراغ دارین معرفی کنین ممنون
خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
یک عصرِ دل انگیز،در ایوانِ پر از گل و آب پاشی شده روی صندلی های چوبیِ قدیمی همراه با صدای قِژ قِژِشان و آواز قناری ها😍تو با چایی در دست و،با آن لبخند جذابت خیره شده ای،به گلی که لا به لای موهای بافته ام جا خوش کرده💐 چایم را بدون قند خوردم بس که شیرین است😊 لبخندت حرف هایت به دلم مینشینند،آرامش دارند،مثل نشستن دانه های برف بر دلِ زمین،همانقدر لطیف،همانقدر آرام …❤همسرم از صمیم قلب عاشقتم مردِ،خوبه من❤
گرگ باش....🐺همین دیگه گرگ باش!خداشاهده منم از یه جا خوندم گفتم حتما خوبه به شماهم بگم...اصلا به من چه میخوای برو مرغ باش🐔...تخم بزار والا🐣😒😒 ( تیکر تولد ۱ سالگی پرنسسم😍😍😍😍😍)
ازدواج هدف نیست فقط یه گزینس! به بچه هاتون مخصوصا دختراتون یاد بدین کلی هدف و آرزو و موفقیت تو دنیا هست که میتونه بره دنبالش و به ازدواج فقط به چشم یه گزینه نگاه کنن که اگه بهشون کمک میکنه بهش فکر کنن؛ نه به چشم یه هدف.
گرگ باش....🐺همین دیگه گرگ باش!خداشاهده منم از یه جا خوندم گفتم حتما خوبه به شماهم بگم...اصلا به من چه میخوای برو مرغ باش🐔...تخم بزار والا🐣😒😒 ( تیکر تولد ۱ سالگی پرنسسم😍😍😍😍😍)
واي تروخدا اگه مث اين مرد امشب ميميرد بازم رمان ميدوني بگو يا عابر بي سايه اونم خيلي قشنگ بود
وایسا نگاکنم حتما بهت میگم
گرگ باش....🐺همین دیگه گرگ باش!خداشاهده منم از یه جا خوندم گفتم حتما خوبه به شماهم بگم...اصلا به من چه میخوای برو مرغ باش🐔...تخم بزار والا🐣😒😒 ( تیکر تولد ۱ سالگی پرنسسم😍😍😍😍😍)